Laihtuuko karkeilla jos kalorit ei ylity?
En jaksa kokata ja tekis mieli karkkia pitkästä aikaa.
Kommentit (10)
Joskus olen kesällä laihduttanut jäätelöllä. Ei tietenkään kovin fiksua pitemmän päälle, mutta kyllä sillä paino putosi.
Joo, mutta vitamiinien ja muiden ravintoaineiden saanti jää olemattomaksi, jos pitkään syö pelkkää karkkia.
No en aio syödä ku tänään 😅 Ei kai ne vitamiinit yhdessä päivässä mene päin seiniä.
Laihtuu sitä vaikka pelkkää sokeria syömällä, jos vaan kaloreita tulee vähemmän kuin kuluttaa.
Itse laihdun nimenomaan silloin kun syön paljon herkkuja. Niistä menee nopeasti ruokahalu ja siten kokonaisenergiamäärä jää vähäiseksi, vaikka karkeissa paljon energiaa onkin. Tosin tuollaisen päivän jälkeen on todella väsynyt ja huono olo. Tätä tapahtuu lähinnä silloin kun unohtaa syödä tai ei kiireen takia ehdo/jaksa alkaa tekemään kunnon ruokaa.
Itse laihduin kyllä aika paljon. Söin koulussa pienen lounaan ja pieni pussi karkkia joka päivä. Siinä siis koko päivän syömiset monen viikon ajan. Viikonloppuisin sitten yksi pitsa tms. Ihme kyllä voin myös hyvin tuolloin.
Nyt kymmenen vuotta myöhemmin kun kiloja on tullut muista syistä, olen laihduttanut ihan pienemmillä annoksilla.
Laihtuu. Ei se kyllä erityisen järkevää ole.