Lähiöprinsessat yle-areenassa..
Voi luoja mitä porukkaa!! Jos jonkun mielestä wt-termi on aikansa elänyt niin katsokaapa sarjaa.. Roskasakki elää ja voi hyvin lähiössään ruskettuneina sätkä huulessa.
Mikähän on näiden tyttösten eliniänodote?
Mitä mielipiteitä ohjelma herättää?
Kommentit (12)
Mä olin yllättynyt, että sillä yhdellä oli lapsi ja hän oikeasti tuntui olevan hyvä äiti.
Säälitti ne venemiehet, kun se ruma kana haukku, että ne miehet on rumia
Tää tuli putkeen vissiin viime lauantaina telkkarista :D Katsoin puolikkaan jakson ja noh, kyllä oli haard laiffii ja kovaa meinkii!!1! Isäongelmaisia tytsyjä, joilla oli asenne että "täällä pitää näyttää kovalt" ja koska elämä on ollut niin rangga, niin ulkonäkö on se, jolla vissiin sitten jotenkin käsitellään niitä mt-ongelmia?
Kyseessä siis just niitä "tiedät nimeni, et tarinaani" -tyyppejä...
Itse tulen samantyyppisistä olosuhteista ja noissa puheissa tökkäsi korvaan mm.
'Meidän kulmilla kauneusihanne on feikki. Mitä keinotekoisempi, sen parempi. Täällä ollaan hulluna silareihin. Mä ainakin olen, ja kaverit on myös. Kannujen pitää olla viimeisen päälle.”
Eikö ne halua pois sieltä 'kulmilta'? Miksi pitää yrittää miellyttää jotain kulmien bensalenkkareita tai pubiruusuja? Minä nimittäin halusin pois, oikeastaan mun vanhemmat kasvattivat meidän penskat siihen, että pois vain näiltä kulmilta, jos vaan mahdollista, ja että muiden epämääräisiin hommiin ei lähdetä.
Mut ehkä mä alan pikkuhiljaa käsittää - näillä ei ole ollut niitä luotettavia vanhempia, jotka kannustaisivat pyrkimään eteenpäin ja/tai avartaisivat näiden nuorten maailmankuvaa niin, ettei kävisi niin kuin tälle yhdelle näistä prinsessoista - matkusti metrolla muutaman asemanvälin ja päätyi ihmisjoukkoon, jonka keskellä oli kuin huutomerkki feikkirusketuksineen, kannuineen päivineen. Eli se tragiikka on tässä. Jos on ollut turvaton lapsuus, niin sitä hyväksyntää etsitään siitä ympäristöstä, kovilla kulmilla esitetään kovista, mutta muuallla tuollainen habitus on lähes stigmatisoitu. Niinpä ei taaskaan 'kuulu joukkoon', niin kuin tämä tyttö sen ilmaisi. Niinpä - pinnallisuus on pikavoitto, mutta pitkässä juoksussa tuolla tyylillä ei voi kuin vain hävitä.
Vähän naurattaa kun ne koko ajan hokee miten kovia ne on, miten kovilla kulmilla ne elelee, miten kaikki on niin kovaa...
Nuo ovat niin nuoria vielä. Onko heillä mitään tulevaisuudensuunnitelmia (paitsi feikkirusketus ha isommat tekotissit) vai aiotaanko koko elämä viettää samoilla "kovilla" kulmilla tehden ei-mitään?
Se 16 v jolla oli 36 v "poika"ystävä näytti paaaljon vanhemmalta. Jos olisi oikea ikä 35 niin olisi musta tosi kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Itse tulen samantyyppisistä olosuhteista ja noissa puheissa tökkäsi korvaan mm.
'Meidän kulmilla kauneusihanne on feikki. Mitä keinotekoisempi, sen parempi. Täällä ollaan hulluna silareihin. Mä ainakin olen, ja kaverit on myös. Kannujen pitää olla viimeisen päälle.”
Eikö ne halua pois sieltä 'kulmilta'? Miksi pitää yrittää miellyttää jotain kulmien bensalenkkareita tai pubiruusuja? Minä nimittäin halusin pois, oikeastaan mun vanhemmat kasvattivat meidän penskat siihen, että pois vain näiltä kulmilta, jos vaan mahdollista, ja että muiden epämääräisiin hommiin ei lähdetä.
Mut ehkä mä alan pikkuhiljaa käsittää - näillä ei ole ollut niitä luotettavia vanhempia, jotka kannustaisivat pyrkimään eteenpäin ja/tai avartaisivat näiden nuorten maailmankuvaa niin, ettei kävisi niin kuin tälle yhdelle näistä prinsessoista - matkusti metrolla muutaman asemanvälin ja päätyi ihmisjoukkoon, jonka keskellä oli kuin huutomerkki feikkirusketuksineen, kannuineen päivineen. Eli se tragiikka on tässä. Jos on ollut turvaton lapsuus, niin sitä hyväksyntää etsitään siitä ympäristöstä, kovilla kulmilla esitetään kovista, mutta muuallla tuollainen habitus on lähes stigmatisoitu. Niinpä ei taaskaan 'kuulu joukkoon', niin kuin tämä tyttö sen ilmaisi. Niinpä - pinnallisuus on pikavoitto, mutta pitkässä juoksussa tuolla tyylillä ei voi kuin vain hävitä.
Se on juuri näin kuin ajattelit. Näköalattomuus, toivottomuus ja viha siirtyy sukupolvesta seuraavaan. Onneksi sinun vanhempasi halusivat viedä sinua eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2882258/kerrostalojen-prinsessat
Tästä on jo keskustelu
Kauheata! Ehkä sinun olisi pitänyt kirjoittaa otsikon perään virallinen tai fiinimmin official?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2882258/kerrostalojen-prinsessat
Tästä on jo keskustelu
Kauheata! Ehkä sinun olisi pitänyt kirjoittaa otsikon perään virallinen tai fiinimmin official?
Sytytäpä tupakka, se rauhoittaa. Saat toki tehdä niin monta wt-spammikeskustelua kuin haluat. Aito WT ottaa itselleen kunnolla tilaa!
Minua kiehtoi koska olen itse elänyt tuollaista elämää. Turvattomuus on tavallaan turvallisempaa (turvattomuus on tuttu tunne ja tuntuu turvalliselta sen vuoksi) kuin lähteä omalta alueeltaan vielä turvattomampaan paikkaan keskelle tavallista tylsää elämää. Tavallaan mahtavaa elää vailla persoonaa, sekoilla, piiloutua vahvan meikin taakse mutta lopuksi kuitenkin todella surullista, turvatonta, ahdistavaa kun ei ole oikeita läheisiä. Haetaan turvaa ihmisistä jotka käyttävät oikeasti vain hyväksi ja koska normi ihminen ei edes lähtisi tuollaisen mukaan. Itse elän jatkuvasti mukavuusalueen ulkopuolella ns normaalia elämää mutta minun olisi helpompi elää noin koska siihen olen kasvanut. Vähän niinkuin pukisit joka päivä korsetin ja tiukan nutturan vaikka oikeasti olet sisältä villi luonnon lapsi hiukset vapaita heiluen.
Mä ajattelin prinsessojen käyttäytyvänkin kun prinsessat. Hienostuneesti ja hienostellen, mutta ei. Näköjään se tarkoittaa wt-meininkiä.
Ohjelman nimi siis kerrostalojen prinsessat.