Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastuminen aina ilkeisiin ihmisiin. Apua!

02.06.2017 |

Hei,

Onko kenelläkään keinoja auttaa minua. Minulla on ongelma että rakastun aina narsisteihin tai muuten ilkeisiin ihmisiin.
Olen ollut kolme kertaa pitkissä suhteissa. Ensimmäinen mies oli väkivaltainen ja petti useasti. Toinen mies täysi narsisti (naimisissa olimme 10v) ja kolmas mieheni oli todella vökivaltainen ja alistava.
Aikoina jolloin olen ollut sinkuu, on elämääni yrittänyt astua kunnollisia ja hyviä miehiä, mutta aina alku ihastuksen jälkeen on kiinnostukseni loppunut. Näiden ilkeiden ihmisten kohdalla olen kynsin ja hampain pitänyt kiinni suhteesta, uskoen että kaikki vielä muuttuu hyväksi.

Nyt olen ollut vuoden sinkkuna. En ole viimeisen väkivaltaisen suhteen jälkeen ollut valmis tapaamaan ketään
Olen halunnut tutustua itseeni ja oppia arvistamaan itseäni.
Nyt kuitenkin olen tavannut aivan ihanan suurisydämisen, kiltin, hyvän ja kunnollisen miehen. Pelkään että sama toistuu, että kohta minua ei kiinnosta jatkaa syvempään hänen kanssaa,koska on niin hyvä mies! Hän olisi aivan täydellinen mies minulle! Mutta pelkään tunteideni viilentyvän siitä syystä. En kuitenkaan halua enää ikinä elämääni itsekeskeistä ja ilkeää ihmistä!
Miten saan tunteeni vahvistumaan ja pysymään tätä uutta unelma miestä kohtaan?
Onko kenelläkään kokemusta asiasta?
Ahdistaa itseni :/

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti nyt tehnyt töitä sen kanssa, että itse kasvaisit ihmisenä ja olet vetänyt lähellesi nyt toisenlaisen miehen mitä aiemmat suhteesi ovat olleet.

Ensinnäkin sinun ei pidä taantuman enää siihen, mikä olet joskus ollut. Uskalla eteenpäin, kerro peloistasi ja harjoittele luottamusta.

Itselle kaikista parisuhteista pelottavin on se täyspäinen ja tasa-arvoinen.

Juopon ja väkivaltaisen kanssa tietää, missä mennään, tietää että suhde ei voi jatkua. Se on valmiiksi lopussa ja keskittyy vaan selviämiseen. Mutta tasa-arvoisella kumppanilla on omat ajatuksensa ja hän on kanssasi täysin omasta vapaasta tahdosta eikä sen takia että saisi alistaa tai hyväksikäyttää.

Tsemppiä.

2/5 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi! Mielenkiintoinen näkökulma, ja aivan varmasti totta. En olekkaan ajatellut asiaa noin päin. Kiitos :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita kokemuksia?

Vierailija
4/5 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu, valitettavasti en ole tätä huomannut aikaisemmin. Ne ihastumisen tunteet lievenee kuitenkin aina ajan kanssa joten eikö vain kannattaisi valita se kiltti mies vaikka ihastus menisikin ohi?

Vierailija
5/5 |
12.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle Tunne lukkosi -kirjaa. Siinä on erinomainen opas kertomaan, miksi tuollaisia vahingollisia suhteita elämääsi houkutat ja miksi et kykene rakastamaan sinua hyvin kohtelevaa miestä. Voit saada sen avulla tuon vahingollisen kierteen katkaistua ja muutettua elämäsi suuntaa. Paljon tsemppiä itsesi kanssa työskentelyyn! Olet jo hyvällä alulla. :)