Ihmismagneetin kokemuksia ruokakaupassa
Taas se on todistettu. Pieni ruokakauppa oli tyhjä, ehkä yksi asiakas kun sinne menin. Sitten heti kun olen ottanut kärryn ja laitan ekoja ostoksia sinne, kauppaan alkaa lappaamaan porukkaa. Yhtäkkiä siellä on 10 lisää ja kauppias vaimoineen myhäilee hyllyä täyttämässä.
Mielummin kävisin kaupassa rauhassa mutta se ei useimmiten onnistu. Toivottavasti vain kuvittelen.
Kommentit (12)
Tämä on sama ilmiö kuin se, kun näet kauempaa vapaan kassan, ja sinä aikana kun kävelet sinne, siihen imuroituu jostain viiden ihmisen jono.
Olen vain väsynyt ihmisiin/kaupunkiin/hulinaan ja hälinään. Pitäisi muuttaa maalle. Siinä kaikki.
-ap
Tää on ihan sama kuin se, että kun ostaa helteellä jäätelöä tyhjästä kaupasta, niin maahanmuuttajataustaiselle harjoittelijakassalle siunaantuu kymmenen kuuroa mummoa lunastamaan jättämätöntä veikkausvoittoaan sillä rastiruutuun-paperilla...
Vierailija kirjoitti:
Olen vain väsynyt ihmisiin/kaupunkiin/hulinaan ja hälinään. Pitäisi muuttaa maalle. Siinä kaikki.
-ap
Käy Prismassa illalla yhdeksän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Olipa ihana ehdotus.
Luulin otsikon perusteella, että kerrot kivoja tarinoita siitä, miten kaikki taas tulivat kysymään sinulta tietä jonnekin tai luulemaan sinua vaatekaupan myyjäksi tai iskemään tai mielistelemään tai tarjoamaan töitä tai jotain muuta, mitä ihmismagneeteille tapahtuu.
Et ole ainoa. Ajattele, kun muoti seuraa minua, enkä minä muotia.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mutta osta sorkkarauta ennen ysiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sama ilmiö kuin se, kun näet kauempaa vapaan kassan, ja sinä aikana kun kävelet sinne, siihen imuroituu jostain viiden ihmisen jono.
Siksi kävelenkin itsepalvelukassalle.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Mutta osta sorkkarauta ennen ysiä.
Mitä sillä sorkkaraudalla tekee?
Mulla taas on tunne, että mulla on päässä magneetti palloille ja frisbeille. Aika usein sellainen lentää kohti, vaikka ensin ei näkyisi pelaajia mailla halmeilla :DD
On sulla rankkaa.