Haluaisiko joku ihana ihminen kirjoittaa mulle ruotsinesseen? : )
Tai kertokaa edes ketä ihmistä mä ihailen jotta pääsen alkuun...
Kommentit (15)
Ihan sama kuka henkilö se on, kunhan vain saat keksittyä tarpeeksi "latteuksia."Ota vaikka lähipiiristä joku. Mikä siinä sitten on hankalaa?
Mummoa, joka muutti perheineen Karjalasta sisämaahan. Raivas pellot, rakensi talon ja navetan.
Ihailet tietty Mahatma Gandhia tai Martin Luther Kingiä, koska ne oli rauhan miehiä jne. Tai Äiti Teresaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama kuka henkilö se on, kunhan vain saat keksittyä tarpeeksi "latteuksia."Ota vaikka lähipiiristä joku. Mikä siinä sitten on hankalaa?
Mä nyt teen kaikista asioista liian hankalia :D Haluaisin kirjoittaa ehkä jostain julkisuudenhenkilöstä jossa olisi jotain ihailtavaa muttei vain tule ketään mieleen
Ota tosiaan se Puuha-Pete tai Paavo Pesusieni. Paavo on niin iloinen ja vilpitön koko ajan ja haluaa auttaa muita sekä asua töissä. Hänellä on myös mielenkiintoisia ystäviä ja ei elä tylsää elämää
Poliisiopiston tummaihoinen sälli, joka osaa tuotta kaiken maailman ääniä. Hän on myös ollut Gremlins elokuvassa äänenä niille ötököille
Joo minä kan göra det. Mullon bra sveska taito. Vad ska du betala?
Vierailija kirjoitti:
Mummoa, joka muutti perheineen Karjalasta sisämaahan. Raivas pellot, rakensi talon ja navetan.
Okei, te olette ihania. Pitäisi varmaan kirjoittaa av-palstalaisista :')
Käytä Google translateria. Se on tosi kätevä ja luotettava. Tosi hyvät käännökset, jossa virheitä tuskin nimeksikään. Sitä ne ammattikääntäjätkin käyttää kun tekevät vaikka käyttöohjeita. Niin näppärä! Voit luottaa siihen täysin. Mitään muuta kieliopin tarkistusta et tarvitse.
Tuostapa pääset alkuun. Muokkaa sitten sen verran, ettei googlaamalla löydy lähde!
http://nouw.com/veganida/en-person-som-jag-beundrar-27463719
Ja vaihda tottakai kohteeksi joku oma kaverisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä essee?!
100-120 sanaa
Jag beundra Tove Jansson.