Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen alkanut ahdistua yksintyöskentelystä asiakaspalvelutyössä, mikä avuksi?

Vierailija
31.05.2017 |

Työpaikassani tehdään töitä yksin. Nyt tuo yksinoleminen on alkanut jotenkin ahdistamaan. Joka työvuorossa haastavia asiakkaita, joita pitää tarkkailla ja osata käsitellä. Vaikea päästä vessaan. Tunne että on liian yksin. Huoli omasta jaksamisesta ja turvallisuudesta. Miten saan itseni tästä yli?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko vaihtaa työpaikkaa?  Tiedän tunteen ja se on todella ahdistavaa kun on yksin ja voi tulla kuka vain sisään.  Ei pitäisis enää nykyään olla tällaisia työpaikkoja joissa ollaan yksin.   Vaihda työpaikkaa.

Vierailija
2/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko työpaikalla työsuojeluvaltuutettua, johon ottaa yhteyttä? Puhua esimiehelle asiasta? Työterveyshuollossa?

Tiedän kyllä tunteen, ap. Tein itse samanlaista työtä useamman vuoden ajan, mutta uhkaavat tilanteet saivat minut varuilleni minkä takia vaihdoin työtä sellaiseen kauppaketjuun, jossa ei joutunut olemaan yksin ja jossa pääsi tauolle silloin, kun sen aika oli.

Kaikista hirveintä on nyt mielestäni se, kuinka jotkut kauppiaat kouluttavat myyjiä ottamaan myymälävarkaita kiinni tmv. kun oikeasti kenenkään ei pitäisi joutua vastaamaan hengellään kaupan omaisuudesta. Yksintyöskentely menee yhä hullummaksi koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä en voi lähteä työpaikasta kun ei ole mitään muuta työtä tilalle. Olen kyllä hakenut mutta ei se uuden paikan saaminen ole niin helppoa. Kaipaan takaisin entiseen työpaikkaan, jossa sain olla yksi monista työyhteisön jäsenistä. Vanhaan työpaikkaan ei ole mahdollisuutta palata. Yritän löytää uuden työn, mutta siihen saakka on vaan yritettävä selviytyä...ap

Vierailija
4/4 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyteen. Kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan