Mistä käytettyjä vaatteita itselle? Huutonet on ihan kuollut eikä torissakaan oikein ole
Kommentit (7)
^ vähänkäytetty.fi:tä minäkin olin tulossa suosittelemaan :)
Siinä on hieno juttu se, että saa samassa paketissa (yksillä postikuluilla) monen eri myyjän tavaroita. Ja hyvää kamaa olen sieltä saanut. Useamman kerran olen tilannut. Itse asiassa juuri odottelen postin viestiä, josko Vähänkäytetyn paketti olisi tullut :)
Facebookissa oman alueesi ryhmä. Voi noutaa henkilökohtaisesti, eikä tule postikuluja.
Meillä Espoossa on valtavia kierrätystavarataloja, sieltä voi ostaa ihan mitä vaan. Myös ilmaista tavaraa ja vaatteita ilmaiseksi on vaikka kuinka paljon. Tosi hienot vaatteet saa ilmaiseksi, vaatii kyllä aikaa. Siellä on myös kahvio ja muutenkin siistiä ja mukavaa. Kodin pienkoneet saa myös sieltä.
Laita Toriin ilmoitus, millaisia vaatteita etsit, ellet käytä rajattuja hakuehtoja. Sieltä olen itse löytänyt.
Riippuu paljon siitä minkä tyylisiä ja mahdollisesti -merkkisiä vaatteita haet, mutta facebookissa on pilvin pimein erilaisia vaatekirpputoriryhmiä. Niistä on helppo selata, kun myytävät tuotteet ovat koon mukaan kansioissa ja asiointi tapahtuu suoraan tuotteen myyjän kanssa.
Kannattaa ladata Zadaa-appi