Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä käytettyjä vaatteita itselle? Huutonet on ihan kuollut eikä torissakaan oikein ole

Vierailija
31.05.2017 |

ja sieltä on ikävä selata

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ladata Zadaa-appi

Vierailija
2/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vshankaytetty.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ vähänkäytetty.fi:tä minäkin olin tulossa suosittelemaan :)

Siinä on hieno juttu se, että saa samassa paketissa (yksillä postikuluilla) monen eri myyjän tavaroita. Ja hyvää kamaa olen sieltä saanut. Useamman kerran olen tilannut. Itse asiassa juuri odottelen postin viestiä, josko Vähänkäytetyn paketti olisi tullut :)

Vierailija
4/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookissa oman alueesi ryhmä. Voi noutaa henkilökohtaisesti, eikä tule postikuluja.

Vierailija
5/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Espoossa on valtavia kierrätystavarataloja, sieltä voi ostaa ihan mitä vaan. Myös ilmaista tavaraa ja vaatteita ilmaiseksi on  vaikka kuinka paljon. Tosi hienot vaatteet saa ilmaiseksi, vaatii kyllä aikaa. Siellä on myös kahvio ja muutenkin siistiä ja mukavaa. Kodin pienkoneet saa myös sieltä.

Vierailija
6/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Toriin ilmoitus, millaisia vaatteita etsit, ellet käytä rajattuja hakuehtoja. Sieltä olen itse löytänyt.

Vierailija
7/7 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä minkä tyylisiä ja mahdollisesti -merkkisiä vaatteita haet, mutta facebookissa on pilvin pimein erilaisia vaatekirpputoriryhmiä. Niistä on helppo selata, kun myytävät tuotteet ovat koon mukaan kansioissa ja asiointi tapahtuu suoraan tuotteen myyjän kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme