Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monille naisille on niin iso asia, jos joku toinen nainen on ylipainoinen?

Vierailija
29.05.2017 |

Tälläkin palstalla on vaikka kuinka paljon naisia, jotka haukkuvat muiden naisten vartaloita. Asia tuli mieleeni näistä kuvista:

http://imgur.com/gallery/dhLJt

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset naiset yleensä ovat aika isoja asioita.

M

Vierailija
2/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihmetellyt samaa. Yleensäkin joitakin ihmisiä tuntuu ärsyttävän ihan ventovieraiden ihmisten ulkonäkö tai jotkut muut ihmisten yksityisasiat ja valinnat. Onko oma elämä tylsää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun tietäisi. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
4/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ylipainoiset miehet hyväksytään. Ois se kauheeta, jos niitäkin vielä haukuttais ja kauhisteltais. Jokainen saa olla sellainen, kuin on.

Vierailija
5/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että aika usein nämä toisten arvostelijat ovat nuoria ihmisiä.

Luulisi, että nimenomaan nuoret ovat hyvinkin suvaitsevaisia mutta ei.

Vierailija
6/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. ei tuo nainen omaan silmääni ole mitenkään lihava. 

Vierailija
7/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se paljon ihmisestä, jos on reilusti ylipainoinen oli sitten mies tai nainen. Jokin itsekurissa on pahasti pielessä, harvempi on sairauden takia ylipainoinen. Jos ihminen ei harrasta mitään liikuntaa, niin kertoohan sekin jo jotain.

Vierailija
8/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa itsetuntoa. On kiva kun saa haukkua pahan olon pois! Sairastahan se, mutta niin..

Vierailija
9/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kai tasapainoinen aikuinen toisia haukkuu ainakaan ulkonäköasioista. Tosi noloa.

Vierailija
10/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei toisten lihat tai läskit hetkauta mihinkään, ei ole koskaan kiinnostanut. Mutta omasta alipainostani olen saanut kuulla päivittäin. Pulkannaru, liian laiha, ai kaaaaauuuheeta ku sä oot niiiiin laiha, syötkö ikinä mitään. Jne jne. Kiitos vain. Tunteet on minullakin. Ja syön kyllä, en vain liho.

Jos vain annettais kaikkien kukkia?

Vierailija
11/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoohan se paljon ihmisestä, jos on reilusti ylipainoinen oli sitten mies tai nainen. Jokin itsekurissa on pahasti pielessä, harvempi on sairauden takia ylipainoinen. Jos ihminen ei harrasta mitään liikuntaa, niin kertoohan sekin jo jotain.

Sinusta on kuitenkin ok, että leimataan samalla myös sairaat itsekurittomiksi laiskimuksiksi? Sillä mistä sinä tiedät, mistä jonkun random kaduntallaajan ylipaino johtuu?

Vierailija
12/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on kuitenkin ok, että leimataan samalla myös sairaat itsekurittomiksi laiskimuksiksi? Sillä mistä sinä tiedät, mistä jonkun random kaduntallaajan ylipaino johtuu?

Niin kuka leimaa? En minä näitä mielipiteitäni kenellekään lihavalle sano, mietin mielessäni. En minä ketään leimaa laiskimukseksi, sinä sen keksit. En todellakaan tiedä mistä kenenkin ylipaino johtuu, suurimmalla osalla vaan taustalla ei ole sairautta.

Vierailija
13/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisia jostain syystä suojellaan, he ovat itselleen hirvittävä terveysriski ja sitä kautta yhteiskunnalle taloudellinen menoerä. En minä julkisesti ketään arvostele, mutta tama on mielipiteeni heistä.

Vierailija
14/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat vaan tykkää nokkia toisiaan.

Vierailija
15/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on vain eduksi että toiset naiset ovat lihavia niin miehet ei ole kiinnostuneita heistä vaan minusta.

Vierailija
16/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä. Sitten syytetään miehiä, kun luovat aivan mahdottomat ulkonäköpaineet naisille. 

Vierailija
17/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää läskeistä koska he vievät liikaa tilaa maapallolla. Onko se reilua että minä työssä käyvä ihminen saan koko ajan vähemmän pinta-alaa maapallolla kuin joku mega läski joka vain istuu ja syö sipsesä

Vierailija
18/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

syy on se, että omg   HE   itse joutuvat kärsimään, kun yrittävät näyttää nykypäivän kauneusihanteilta!!

on niin kamalaa joutua tarkkailemaan painoaan, lenkkeilemään, käymään salilla, syömään tylsästi salaattia ja näkkileipää ilman herkkuja, ramppaamaan kampaajalla ja pedikyyrissä jne.

sitten ollaan  NIIN  katkeria, kun joku kehtaa olla toimimatta samoin, ja vain juuri  MINÄ  itse henkilökohtaisesti   joudun kärsimään!!  ensin haukutaan ylipainoisia, ja kun heille asiasta huomautetaan, alkavat he höpistä yhteiskunnan menoista jmsp.

Vierailija
19/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei toisten lihat tai läskit hetkauta mihinkään, ei ole koskaan kiinnostanut. Mutta omasta alipainostani olen saanut kuulla päivittäin. Pulkannaru, liian laiha, ai kaaaaauuuheeta ku sä oot niiiiin laiha, syötkö ikinä mitään. Jne jne. Kiitos vain. Tunteet on minullakin. Ja syön kyllä, en vain liho.

Jos vain annettais kaikkien kukkia?

Täsmälleen näin. Mikään ei näytä joillekin kelpaavan.

T. Ylipainoinen nainen

Vierailija
20/23 |
29.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo nyt joku yllätys? Mikä ei olisi toisille naisille ongelma? Jos kuulut kyseiseen sukupuoleen niin olet sen toisten edustajien jatkuvan arvioinnin kohde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän