Miten lukit saa pysymään pois parvekkeelta? Apua
Siis nautin kahvilla parvekkeella mutta kun ne iso koipi hämähäkin roikkuu seinillä, ei sinne voi mennä. Onko kellään ideoita miten niistä pääsee eroon. Nytkin yksi pitkä koipi roikkuu tuolla katon rajansa, katselen ikkunasta.
Kommentit (13)
Inhoaa sydämen pohjasta! Suorastaan pelkää!!
Mutta noiden veijareiden pois pitämiseen ei taida kyllä ihmekikkoja olla :(
Mitä, nyt toukokuussako jo lukkeja?! Eikai sentään? Yleensähän ne ilmaantuvat vasta heinäkuun aikoihin...
Joskus tällä palstalla neuvottiin suihkuttamaan koko parveke mustakorkkisella raidilla ja toistamaan käsittely tarpeeksi usein, niin lukkien pitäisi pysyä poissa. Tiedä sitten, kuinka säännöllistä suihkuttelua siihen loppujenlopuksi vaaditaan.
Ap, monennessako kerroksessa parvekkeesi on? Tuntuu että lähellä maanpinnan tasoa kaikenlaisista öttiäisistä on paljon enemmän riesaa kuin ylemmissä kerroksissa.
En ole ikinä nähnyt lukkeja toukokuussa.
Asutaan ekassa kerroksessa mutta ei olla maan tasalla. Joo on tuolla lukki nyttenkin parvekkeella vaikka on ollut kylmään.
Sillo kun kolmisen vuotta sitten käytiin katsomassa tätä asuntoa sanoin miehelle uskaltaisiko sinne muuttaa, huomasin heti sillon muutaman Lukin parvekkeen seinässä. Mies nauroi mulle.
No nyt ne on riesa, viime kesänä tyttö suihkepullolla ampuili niitä alas ja löi kengalleria kun sai ne alas. Okei kyllä meillä muksut nauraa mulle mutta mä pelkään niitä oikeasti.
Hassua miten ne viihtyy sitkeästi joissain paikoissa. Asuin lapsena kerrostalossa jonka alaoven viereinen ulkoseinä oli täynnä lukkeja. Aina kesäaikaan. Kävin katsomassa taloa 30 vuotta myöhemmin, ja siellähän niitä roikaleita oli yhä seinä täynnä. Yök.
Kokeile siedätyshoitoa,eli otat sen käteen,onhan se vähän inhan näköinen mutta harmiton
Juu raidia vaan siellä on oma aine ulos ja just hämiksille yms.
Mun mies on tänään listiny hämähäkkejä ainakin 5 terassilta ja sisältä:/ joka päivä saa sisältäkin tappaa.
Kauheaa aikaa tämä kesä ja lämpö.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile siedätyshoitoa,eli otat sen käteen,onhan se vähän inhan näköinen mutta harmiton
Kyllä kotirauha koskee myös lukkeja! Ei hämiksenä oleminen anna lupaa hiiviskellä nurkissa kutsumatta. Kemialliset aseet käyttöön vaan jos ei muuten usko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kotirauha koskee myös lukkeja! Ei hämiksenä oleminen anna lupaa hiiviskellä nurkissa kutsumatta. Kemialliset aseet käyttöön vaan jos ei muuten usko!
Ensin pitää kylläkin kokeilla huutamista ja jos ei tajua poistua niin sitten aseet
Tee sellainen pikkuinen kyltti jossa lukee "Lukeilta pääsy kielletty". Muista kirjoittaa myös venäjäksi, ruotsiksi ja englanniksi että sana menee varmasti perille.
En todellakaan koske edes pitkällä kepillä hui. Ostan sitä raidia.
Höh eikö kukaan muu inhoa hämiksiä?