Vierailija

Käyttävätkö myös potkupukua vapaa-aikanaan?

• ylös 8
  • alas 30

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Kieltämättä vähän outoa. Mutta jospa heillä ei ole ollut eväsrahkan mausteeksi kotonaan mitään muuta kuin hedelmäpilttiä? Tuskin kuitenkaan mitään kalaperunasoseita siellä töissä syövät?

• ylös 21
  • alas 8
Vierailija

Oletpa hauska.

Piltti ja vastaavat ovat hyviä välipaloja, eivät pilaannu matkalla/päivän aikana, helppo syödä välipalana ja ihan kivasti saa energiaa ilman turhia kaloreita.

Hedelmä/marjapiltit maistuvat ihan hyvältä, kannattaa kokeilla.

• ylös 59
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Piltithän on tosi hyviä välipaloja, sellaisia smoothiemaisia. Hintakin on pieni.

Siis miksi niitä ei vois aikuiset syödä? Koska ne on tehty vauvoille?

• ylös 51
  • alas 2
Vierailija

ne ne kuvittelee olevansa niiiiin nuorekkaita ja muotitietoisia.

unohtamatta jotain höpöhöpö diettiä jonka ne on lukenut jostakin huuhaa-lehdestä.

ja ollaan niin hoikkia, vaikka istutaan 4:llä penkillä

• ylös 9
  • alas 36
Vierailija

Kai se on olevinaan hyvää, mutten itse käyttäisi rahojani niin pieneen välipalaan. Kamalaa lasin tuhlaustakin.

• ylös 16
  • alas 19
Vierailija

Ne on tosi kätevä tapa syödä hedelmiä, nopeampaa kuin omenan kuoriminen tai kokonaisen mangon syöminen. Ajankäytöllisestikin siis tehokasta.

• ylös 28
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai se on olevinaan hyvää, mutten itse käyttäisi rahojani niin pieneen välipalaan. Kamalaa lasin tuhlaustakin.

Lasin ja kannen voi kierrättää, joko lasin- ja metallinkeräyksen avulla tai niistä voi itse jalostaa johonkin muuhun käyttöön sopivia tuotteita.

• ylös 28
  • alas 0
Vierailija

No, jos omenan tai banaanin kanssa operointi on liian haastavaa, kai sitä mössöä sitten on syötävä.

Tässä on kyllä taas joku naisoire, halutaan taantua lapsen tasolle. "Pidä musta huolta, sinä vahva mies! Mä syön vavvanruokaa, mä oon niin söötti!"

• ylös 5
  • alas 36
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lasin ja kannen voi kierrättää, joko lasin- ja metallinkeräyksen avulla tai niistä voi itse jalostaa johonkin muuhun käyttöön sopivia tuotteita.

Niin voi, mutta ei se kierrättäminen tarkoita, että piltti ei kuormittaisi ympäristöä. Pakkaukoot ovat naurettavan pienet. Ymmärrän käytön vauvalla, mutta aikuisella se on vain näpertämistä.

• ylös 5
  • alas 16
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ne ne kuvittelee olevansa niiiiin nuorekkaita ja muotitietoisia.

unohtamatta jotain höpöhöpö diettiä jonka ne on lukenut jostakin huuhaa-lehdestä.

ja ollaan niin hoikkia, vaikka istutaan 4:llä penkillä

Minä pidän hedelmäsoseista. 

Toistaiseksi pärjään yhdellä penkillä ja sinä saat pitää ne neljä ribsejä ja kaljaa -penkkiä.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, jos omenan tai banaanin kanssa operointi on liian haastavaa, kai sitä mössöä sitten on syötävä.

Tässä on kyllä taas joku naisoire, halutaan taantua lapsen tasolle. "Pidä musta huolta, sinä vahva mies! Mä syön vavvanruokaa, mä oon niin söötti!"

Yksikään mies ei näe purkkeja. Hassu ajatus, että miehellä olisi jotain merkitystä Pilttien syömiseen.

Banaanit ovat kuvottavan makuisia ja omenoille olen allerginen.

Ihanaa, että joku vetää herneet nenään toisten eväistä. :D

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Meillä on jäänyt vauva-ajalta joitain purkkeja kaappiin, semmoisia makuja siis, jotka ei silloin maistunutkaan, enkä niitä enää viitsi edes lapselle syöttää, kun syö jo oikeata ruokaa. Ne ovat menossa kohta vanhaksi ja oon koittanut tuputtaa niitä miehelle evääksi töihin, että tulisivat käytettyä.

Että saattaa niitä syödä aikuiset miehetkin! ;-) Kokeile itsekin vaikka jotain persikka-Muksua luonnonjogurtin kanssa, on aika hyvää...

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Syön niitä muuallakin kuin töissä. Hyvä ja näppärä välipala. Töissä hyvä senkin takia, että on säilyvä tuote, pidän jemmassa laatikossa ja jos joskus tulee yllättävä välipalan tarve, niin nappaan piltin laatikosta. Tosin nykyään suosin enemmän niitä "pussiversioita". Ne on näppäriä esim. metsäretkellä (helppo syödä ja menee roskatkin pieneen tilaan).

Vierailija

Meillä 4-kymppiset salihirmut vetää rahkaa ja pilttiä töissä ja ovat niin äijää.

Vierailija

En tiedä onko niitä enää myynnissä mutta kymmenisen vuotta sitten tuli markkinoille sellaisia pieniä kartonkipakkauksia joissa oli soseutettuja hedelmiä ja marjoja aikuisille tarkoitettuina välipaloina.

Muovikorkki.

Kuinkahan moni niitä kierrätti työpaikalla, huuhteli ja antoi kuivua taukohuoneen tiskipöydällä vai menikö suurin osa pakkauksista sekajätteen joukkoon?

Kalliimpia olivat kuin piltit.

Mieluummin tosiaan niitä pilttejä kuin huijaus- ja rahastusmielessä aikaihmisille tehtyjä vastaavia, vanha tuote uudessa paketissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin voi, mutta ei se kierrättäminen tarkoita, että piltti ei kuormittaisi ympäristöä. Pakkaukoot ovat naurettavan pienet. Ymmärrän käytön vauvalla, mutta aikuisella se on vain näpertämistä.

Entä jos sitä muonaa ei tarvitse kuin sen purkin määrän?

Olisiko ekologisempaa syödä aina liikaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Syön niitä muuallakin kuin töissä. Hyvä ja näppärä välipala. Töissä hyvä senkin takia, että on säilyvä tuote, pidän jemmassa laatikossa ja jos joskus tulee yllättävä välipalan tarve, niin nappaan piltin laatikosta. Tosin nykyään suosin enemmän niitä "pussiversioita". Ne on näppäriä esim. metsäretkellä (helppo syödä ja menee roskatkin pieneen tilaan).

Purkkihernari ja piltti säilyy repussa ilman jääkaappia, kun liikkuu maastossa ja ei tarvitse edes lämmittää syöntiä varten.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.