Vierailija

Koska itse olen läski ja syötän koko perheelle kevyttuotteita. Pitäisikö tehdä kaksi eri ruokaa?

• ylös 0
  • alas 3

Kommentit (6)

Vierailija

Lopeta kevyttuotteet kaikilta ja tee kunnon ruokaa. Usko pois, että ne kevyttuotteet ei laihduta ketään, mutta normiruoatkaan ei lihota. Se, että lapsi on alipainoinen niin ei ole vaarallista, jos lapsi kuitenkin syö normaalista.

Itse pääsin napostelusta, ylettömästä leivänsyönnistä ja herkuista eroon ihan vain lisäämällä ruoanlaittoon kermaa ja voita, ja paino laskee. Kevyttuotteista en käytä muuta kuin kevytmaitoa. Lapsuuden join kulutusmaitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Varmaan kannattaisi tarjota täyttävää ruokaa lapselle (ei tarkoita rasvaista) ja miettiä sitten omat liikunnat kuntoon. Onko terveydenhoitaja maininnut lapsen alipainosta? Joskus eivät ymmärrä käytiä. Kukaan ei ole keskivertokäyrällä koko ajan. Vuoroin ali ja yli. Tietyt kasvupyrähdykset laskevat painon käyrän alle. Ihmiset ovat myös kropan malliltaan erilaisia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaisi tarjota täyttävää ruokaa lapselle (ei tarkoita rasvaista) ja miettiä sitten omat liikunnat kuntoon. Onko terveydenhoitaja maininnut lapsen alipainosta? Joskus eivät ymmärrä käytiä. Kukaan ei ole keskivertokäyrällä koko ajan. Vuoroin ali ja yli. Tietyt kasvupyrähdykset laskevat painon käyrän alle. Ihmiset ovat myös kropan malliltaan erilaisia.

On huomauttanut. Lapsi on 9v ja mitat 141cm ja 27kg.

Vierailija

Luovu niistä kevytuotteista. Yleensä niissä sokerin määrä on normia isompi joten niiden vaikutus on päinvastainen. Syö normiruokia niin laihdut.

Itse olen lapsena ollut samanlainen. Pituutta vaan tuli ja paino jäi jälkeen. Liikuin todella paljon joten kulutin helposti kaiken mitä söin. Se paino tasaantuu kyllä ei tuo nyt vielä vaarallisen alipainoinen ole.

Vierailija

Kevyt ruoat sisältävät yleensä enemmän sokeria, koska sisältävät vähemmän rasvaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.