Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Hezarkezar

Aina välillä luen vanhempien luona Aamulehteä ja en voi olla kiinnittämättä huomiota siihen, kuinka kökköjä monet jutut on. Luotaantyöntäviä otsikoita, ontuvia aloituksia, rinnastusvirheitä, mukahauskaa huumoria. Tänään esim. herätti myötähäpeää yksi aloitus: "Jos tämä juttu olisi postikortti..."

En ole mikään Hesarin suurkuluttaja mutta jotenkin ne osaavat tekstin sulavuuden, kiinnostavat otsikot ja kuvat paremmin. Kukaan muu samaa mieltä?

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

Mä tykkään maakuntien lehdistä, ehkä siksi kun taidan olla pohjimmiltani aika maalainen itsekin. mut joo ymmärrän mitä tarkoitat. Aamulehdestä puuttuu näsäviisaus, v*ttuileva asenne, ylimielisyys ja sitä kautta joku ihmeellinen viileys. Hesarissa on paljon hyvää

Hezarkezar

Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään maakuntien lehdistä, ehkä siksi kun taidan olla pohjimmiltani aika maalainen itsekin. mut joo ymmärrän mitä tarkoitat. Aamulehdestä puuttuu näsäviisaus, v*ttuileva asenne, ylimielisyys ja sitä kautta joku ihmeellinen viileys. Hesarissa on paljon hyvää

Tuo ylimielisyyden puuttuminen on ihan totta. Ehkä mä olen jo niin helsinkiläistynyt sielultani, että samastun ylimielisyyteen ja ilman sitä teksti on vaan ihan noloo :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hezarkezar

gu kirjoitti:
Oliko tämä Sanoma Oy:n mainosketju? 

Suomen isoimman ja toiseksi isoimman päivälehden vertailu on kyllä täysin luonnotonta, eli kyseessä on oltava mainos.

Vierailija

Molemmista löytyy hyvää ja huonoa... Mutta Hesarissa tunnistan useammin, kuka on jutun tehnyt. Eli enemmän persoonallisia kirjoittajia.