Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mago pidennykset JYVÄSKYLÄ ? Kokemuksia

Vierailija
28.05.2017 |

Toimiiko oikaisee tukkaan? Näkyykö kiinnitys helposti? Entä jos oma hius on helposti takkuuntuva..
Ikinä ei ole pidennyksiä päässä ollut..Mago hiuspidennystä voisi uskaltaa kokeilla, mutta en tiedä kuka osaa niitä kunnolla ja hyvillä suosituksilla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinnuselta kannattaa kysäistä... Pieni kivijalkaliike kirkkopuiston yläreunalla. En tiedä tehdäänkö siellä pidennyksiä varsinaisesti, mutta ainakin kouluttavat hiusalan ammattilaisia pidennysten laittoon. Ammattitaitoista henkilökuntaa, uskoisin että osaavat sieltä neuvoa ja ohjata asiassa eteen päin :-)

Vierailija
2/2 |
17.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip! Vähän myöhässä vastaus, mutta ehkä joku muu saa apua. Minulla on ollut magot useita kertoja päässä ja laittajissa on Jyväskylässä todellakin eroa.

Solmut eivät alkuun näy laisinkaan, kun ovat päänahassa lähes kiinni, mutta hiusten kasvaessa ne saattavat kampauksesta riippuen kyllä näkyä. Paljon vaikuttaa myös langan väri; sen olisi hyvä olla samanlainen oman juuren kanssa, sillä muutoin se saattaa erottua selvemmin. Itseäni ei niin haittaa solmujen satunnainen näkyminen, sillä ei ole mikään salaisuus että minulla on pidennykset.

Kinnuselta olen kuluttajana (eli en siis kampaajana) asioidessani saanut asiakaspalvelijasta riippuen todella huonoa palvelua, eli en itse menisi siksi sinne kysymään pidennyksistä, vaan kävisin kysymässä neuvoa sellaisessa kampaamossa, jossa niitä laitetaan.

Itse pidennyksinä ehdottomasti suosittelen magoja, sillä ne liikkuvat oman hiuksen mukana ja mikäli ne on laitettu oikein, niitä on lähes mahdotonta saada irti. Hius on lisäksi erittäin hyvälaatuista. Kalliit ovat, mutta hintansa väärti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan