Tuleeko lokeroa, jos laittaa giniä ja greippilimua sekaisin?
Kommentit (20)
Voi tulla tai voi olla tulematta. Kokeilisin ennemmin punaviinillä!
voisit ostaa ginin ja greippien lisäksi jotain brandya ja pommackia ja sitten tekisit erilaisia yhtistelmiä.
gini+greippimehu
gini+pommac
brandy+greippi
brandy+pommac
voi kokeilla muitakin aineita
Voi se maultaan muistuttaa lonkeroa, mutta kyllä autenttinen tuote vaatisi sen käymisprosessin.
Lonkero on siis long drink eli pitkä juoma eli lantrattua viinaa. Mun mielestä sun ohje ap on oikea.
Vierailija kirjoitti:
Voi se maultaan muistuttaa lonkeroa, mutta kyllä autenttinen tuote vaatisi sen käymisprosessin.
Niin siis minkä? Ei se mikään siideri ole...Tiesithän, että aito Long drink on nimenomaan viinan ja limonadin sekoitus.
Tulee hyvin samantapaista. Itse tuon usein Virosta halpoja paikallisia ginejä 7,50-7,90/50 ml, ja juon sitä Lidlin greippilimsaan sekoitettuna. Hyvää ja raikasta, eikä ollenkaan niin makeaa kuin ns. kaupan lonkerot.
Lisäksi edullista. En nyt muista enää ihan tarkkaa summaa, mutta laskeskelin kerran, että annoksen hinnaksi tulee n. 70 senttiä.
Ap joutuu rappiolle tehdessään LIMUVIINAA !
Pysyttele vaan oluessa, se on turvallisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Tulee hyvin samantapaista. Itse tuon usein Virosta halpoja paikallisia ginejä 7,50-7,90/50 ml, ja juon sitä Lidlin greippilimsaan sekoitettuna. Hyvää ja raikasta, eikä ollenkaan niin makeaa kuin ns. kaupan lonkerot.
Lisäksi edullista. En nyt muista enää ihan tarkkaa summaa, mutta laskeskelin kerran, että annoksen hinnaksi tulee n. 70 senttiä.
Puoli desiä giniä ja noin kallista? Pieniäpä on sun annokset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puoli desiä giniä ja noin kallista? Pieniäpä on sun annokset?
Sorry sorry, ajatusvirhe. Mutta ymmärtänet kuitenkin mitä tarkoitin, eli siis 0,50 litraa=puoli litraa.
Kiitos, taidan ostaa Gini pullon tuliaiseksi itselleni!
Kait se riippuu, millaisen lokeron haluaa.
Postilokeron vai jonkun muun...
Sen pitää käydä, mielellään alkossa.
No mä yritin tehdä lokeroa, mutta siitä tuli hemmetti soikoon Tardis!
Ja se tosiaan on "bigger inside".
Lonkeroon tarvitaan noiden lisäksi myös simppeliä, eli 1:1 sokeri-vesi liuosta.
t. ammattilainen
Alkuperäinen lonkero on nimenomaan limsan ja ginin sekoitus. Väkevyyttä säädettiin asiakkaan kunnon perusteella. Kehitettiin Helsingin olympialaisten kisaturistien virvokkeeksi vuonna 1952.
En usko. Lokeroon vaaditaan jotain kiinteää materiaalia.