Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi heittäydyn miesseurassa aina höpsöksi ja kikattelen miesten tyhmillekin jutuille kovaäänisesti?

korkkarit ja skumpat
27.05.2017 |

Käytökseni muuttuu aina, kun miehiä on paikalla. Naisporukoissa olen toki äänekäs, mutta en höpsöttelijä. Miehet taitavat saada pääni sekaisin. Tosin miehille olen aina kelvannut kaikesta huolimatta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG!!!!!! hihihhiihhihihi

Vierailija
2/10 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsehän sen jo taisitkin selittää tuossa.

kikatellen matkaan vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sinulla on huono itsetunto, jolle kerjäät vahvistusta.

Vierailija
4/10 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan tyylisi. Törmäsimme aikoinaan ravintolassa opiskelukaverini kanssa hänen lukioaikaiseen luokkakaveriin, joka oli todella nihkeä, kunnes miehiä tuli paikalle samaan pöytään. Tyypin valot syttyivät päälle ja voi sitä kikatuksen määrää... tosin meni vähän hukkaan sillä kertaa, ei näyttänyt oikein toimivan.

Vierailija
5/10 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tyylillä saat naistennaurattajamiehiä, ehkä sovitte toisillenne.

Vierailija
6/10 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrät, että yksinkertaisiin miehiin vetoaa yksinkertainen käytös.

Olet oikealla tiellä, koska tyhmimmälläkin miehellä on oikeus naisseuraan.

Vierailija
7/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esitteletkö yhtään tissivakoa?

Vierailija
8/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan tyylisi. Törmäsimme aikoinaan ravintolassa opiskelukaverini kanssa hänen lukioaikaiseen luokkakaveriin, joka oli todella nihkeä, kunnes miehiä tuli paikalle samaan pöytään. Tyypin valot syttyivät päälle ja voi sitä kikatuksen määrää... tosin meni vähän hukkaan sillä kertaa, ei näyttänyt oikein toimivan.

Olen nähnyt monasti miten hyvin toimii

Vierailija
9/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluat munaa ja olet huomannut kuinka helposti sitä saa, kun mies tuntee olevansa kovakin naistennaurattaja, vaikka jutut olisi kuinka huonoja.

Vierailija
10/10 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet idiootti. Itse olen opiskellut perinteistä miesalaa, jolla myöskin työskentelen. Opiskeluaikana asuin solussa, jossa suurin piirtein 50-50 miehiä ja naisia. Jotenkin oli surullista nähdä miten fiksutkin naispuoliset ystävät meillä kyläillessään alkoi sirkuttaa korkeammalla äänellä ja räpsytellä ripsiään näille kämppiksille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi