Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä voi mainostaa blogia?

Vierailija
27.05.2017 |

Perustin blogin mutta kaipaisin lisää lukijoita. Osaatteko suositella sivuja, joissa vois mainostaa?

Kommentit (9)

1/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras taitaa olla se että kommentoi paljon muita blogeja. Minkälaisen blogin perustit, laita ihmeessä tähän osoite!

Vierailija
2/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on mielenterveysongelmista ja toipumisesta kertova blogi. Koska aihe on niin arka, haluan lisätä lukijoiksi vain hyväksymäni ihmiset. En usko, että on ihan av-palstalle sopivaa settiä 😕

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella hankalalta. Haluat mainostaa, mutta vain rajatulle joukolle ja kaiken lisäksi hyväksyt vain tietyt lukijat. Ymmärrän miksi näin, mutta toisaalta tulee tunne, että etsit itsellesi ilmaista terapiaväkeä.

Vierailija
4/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hyväksyn kyllä kaikki lukijat, jotka pyytää lukijaksi liittämistä.

Eräänlaista terapiaahan mielenterveysaiheinen blogi tietenkin on. Kun se näkyy vain lukijoille, minun ei tarvitse yhtään sensuroida ajatuksiani tai pelätä, että esim. äitini vahingossa lukee blogia ja tunnistaa minut. En kaipaa lukijoilta kommentteja, vaan pelkästään tiedon siitä, että joku lukee.

Mielestäni randomeille ihmisille kirjoittaminen on aina vähän eri asia kuin terapeutille kirjoittaminen. Voisin nimittäin kirjoittaa myös terapeutilleni. Se ei siis ole blogin pointti, että minulla ei olisi oikeaa "maksullista" terapiaa.

Vierailija
5/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muiden pitää sitä lukea?

Harvoin ihmiset lähettää kutsuja blogiin jonka sisällöstä eivät tiedä mitään. On paljon blogeja, jotka ovat ihan avoimia. 

Vierailija
6/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden pitää lukea ihan samasta syystä kuin kaikkia muitakin blogeja.

Mulla on jo lukijoita, joten kyllä ihmiset oikeasti lähettävät pyyntöjä. Enkä sanoisi, että "eivät tiedä sisällöstä mitään". Totta kai kuvauksen kerron enkä vaan sokkona pyydä lukijoita :D

Nytt haluaisin lisää seuraajia, mutta jos mitään mainostussivustoja ei ole, niin antaapa olla

Vierailija
7/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden pitää lukea ihan samasta syystä kuin kaikkia muitakin blogeja.

Mulla on jo lukijoita, joten kyllä ihmiset oikeasti lähettävät pyyntöjä. Enkä sanoisi, että "eivät tiedä sisällöstä mitään". Totta kai kuvauksen kerron enkä vaan sokkona pyydä lukijoita :D

Nytt haluaisin lisää seuraajia, mutta jos mitään mainostussivustoja ei ole, niin antaapa olla

Siis ajatteletko nyt niin että äitisi löytää blogisi AV-palstan kautta muttei mainostussivustolta?

Vierailija
8/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En? Mistä niin päättelin? Mä en kertonut osoitetta koska pelkällä osoitteella ei tee mitään. Ja täällä en ala jakamaan sähköpostiani koska olette osoittaneet että "ketään ei kiinnosta". Kysymykseni oli, että missä blogia voisi mainostaa eikä että voitteko alkaa lukijoikseni.

Vierailija
9/9 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.eräsmies.fi esim näin, linkkaat kaikkeen mahdolliseen blogisi