Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia valkaisevista hammastahnoista?

Vierailija
27.05.2017 |

Tämä Pepsodent White Now CC vaikuttaa olevan ainakin ihan yhtä tyhjän kanssa näin parin viikon käytön jälkeen. Typeränä sorruin ostamaan kun bloggaaja mainosti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oral b 3D white lux auttoi mulla. On myös hellävarainen kiilteelle.

Mulla ei tosin ollut hirveästi värjääntymiä, kun en juo esim kahvia tai punaviiniä. Ja jos on keltainen hammaslaatu niin siihen ei tietty hammastahnat auta.

Vierailija
2/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis käyttänyt tuota nyt n. kuukauden-pari, vuorotellen toisen hammastahnan kanssa. Ei ne tulokset välttämättä ihan kahdessa viikossa tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammastahnalla ei niinkään väliä, mutta Oral B -sähköhammasharja ja erityisesti se pää, jossa on keskellä keltainen kuminen valksiseva osa, toimii!

Vierailija
4/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään hammastahna ei valkaise hampaita. Niissä se "valkaisu" perustuu hankaukseen, eli poistaa vain pinnallista likaa.

Valkaisuun tarvitaan aina joko vety- tai karbamidiperoksidia.

Vierailija
5/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bloggaaja siis väitti että vaikutus näkyisi jollain tasolla jo ensimmäisen käytön jälkeen. Siksi jotenkin odotin tuloksia jo nyt. -ap

Vierailija
6/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa Crestin White strips valkaisuliuskat netistä, mulla ainakin todella huomattava ero hampaissa! Hinta oli joku 70-80€. Ei ne hammastahnat auta mitään.

Vierailija
7/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bloggaaja siis väitti että vaikutus näkyisi jollain tasolla jo ensimmäisen käytön jälkeen. Siksi jotenkin odotin tuloksia jo nyt. -ap

Bloggaajat väittävät maksusta mitä vaan....

Vierailija
8/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bloggaajat väittävät maksusta mitä vaan....

Joo olen joitakin kertoja ostanut bloggaajien mainostamia tuotteita ja vaikuttaa siltä ettei heidän arvioihinsa ole oikein luottamista. Taitavat kehua aiheetta tuotteita koska eivät kehtaa kertoa totuutta kun ilmaiseksi saavat. -ap

Vierailija
9/9 |
27.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yotuel all in onella tekee jotain. Voi vaalentaa asteen pari hammasluuta, muut poistaa vaan tummentumia tai perustuu sinisen värin tuomaan illuusion.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä