Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tiedä haluanko lasta vai en

Vierailija
26.05.2017 |

Saatan olla jo miehelleni raskaana, ehkäisyä ei ole ollut käytössä. Haluaisin kovasti lapsen koska ei ole ystäviä enkä ole tekemisissä sisarusten ja vanhempien kanssa. Ei toki ole ainoa syy vaan haluan kasvattaa ja olla vastuussa ja pitää huolta jostakin ihmisestä. Tehdä kaikenlaista kivaa ja "leikkiä" perhettä.

Miehellä on lapsia jo aiemmista suhteista ja siinä esim yksi syy miksi epäilyttää. On toki hyvä isä lapsilleen ja hyvä mies minulle ja tiedän että pitää huolta omistaan.

Mietin vain jääkö meidän yhteinen lapsemme jalkoihin ja miten onnistuu uusperheessä/suurperheessä eläminen.
Myös käytännön asiat huolestuttaa, töitä ei minulla ole joten joudun ainakin toistaiseksi elämään kelan rahoilla. Mies toki tekee töitä, eli periaatteessa rahakaan ei ole ongelma. Entä synnytys? Minua ahdistaa kroppani jo nyt, entä raskauden aikana ja sen jälkeen? Synnytys kauhistuttaa ihan helvetisti ja mitä jos mies ei haluakaan minua enää, vaikka väittää haluavansa synnytyksen jälkeenkin.

Haluan lasta ja mieskin haluaa mutta välillä alan epäröimään että onko minusta tähän, 18 vuotta vastuussa pikkuisesta..

Kommentit (2)

1/2 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on kuitenkin iso ja pitkäaikainen vastuu, joten kyllä sitä ehkäisyä kannattaisipa hankkia mikäli ei ole tarkoitus niitä lapsia hankkia.

Vierailija
2/2 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi