13 vuotta naimisissa ja mieheni on edelleen sulaa vahaa edessäni
Nyt vinkki teille naisille: ottakaa itseänne selkeästi vanhempi kilttimies, saatte siitä ihanan aviomiehen!
Minun mies on minua yli 10 v vanhempi, ja on kuin sulaa vahaa edessäni edelleen pitkässä liitossa. Mieheni rakastaa ja palvoo minua :) pitää luon kukkaa kännmenellään, naisena koen olevani hellitty, haluttu, rakastettu. Mieheni haluaa olla mies edessäni, hoitaa kaikki raskaat työt puolestani, ja minä taas viriilinä haluan usein seksiä ja haluan
miehen näkevän minut Naisena vaikka äiti olenkin yhteisille lapsillemme.
Kommentit (10)
Meillä myös noin, yhdessä 16 vuotta. Eikä ollut edes vanhempi mies.
Meillä on yhteisiä arvoja, yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja tykätään samoista asioista. Mutta on myös omia juttuja.
Ja onni kukoistaa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat niellä;)
Kyllä. Ja paljon muutakin kivaa:) ah, seksi on elämän yksi parhaimmista nautinnoista! Vanhempi mies ei laukea heti kuten nuori kolli, vaan jaksaa odotella toisen (sarja-) orgasmia, nam!
Vierailija kirjoitti:
Meillä myös noin, yhdessä 16 vuotta. Eikä ollut edes vanhempi mies.
Meillä on yhteisiä arvoja, yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja tykätään samoista asioista. Mutta on myös omia juttuja.Ja onni kukoistaa.
Hei, ihana kuulla! Onnea teille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat niellä;)
Kyllä. Ja paljon muutakin kivaa:) ah, seksi on elämän yksi parhaimmista nautinnoista! Vanhempi mies ei laukea heti kuten nuori kolli, vaan jaksaa odotella toisen (sarja-) orgasmia, nam!
Miehen kirjoittama
Meillä myös näin. Tosin olemme olleet vasta 12 v yhdessä ja mieheni on minua muutaman vuoden nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat niellä;)
Miehen kirjoittama
Hahaa!! No ei ole kuin AP tässä, pienessä sievässä, lomafiiliksissä:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat niellä;)
Miehen kirjoittama
Hahaa!! No ei ole kuin AP tässä, pienessä sievässä, lomafiiliksissä:)
Paitsi että laukean viidessä minuutissa:)
Mutta ei niitä vanhoja/vanhempia miehiäkään kaikki noin vain "saa".
Iso osa naisista odottaa yhä miehen tekevän aloitteen......ja silloin saa usein odottaa pitkään että löytää ketään.......edes vanhempaakaan miestä.