Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei laihduttajat, etenkin hiilihydraattitietoiset!

Vierailija
26.05.2017 |

Olen rajoittanut ruokavaliostani kaiken sokerin ja vehnäjauhon pois. Muitakaan viljoja ei ole nyt tullut syötyä juurikaan. Ilmeisesti olen nyt ketoosissa, koska ei yksinkertaisesti ole nälkä. Söin aamupalan klo 10 ja sen jälkeen ei mitään. Mietin tässä, että pitäisikö kuitenkin syödä jotain, vai antaa vain mennä kunnes tulee se nälkä? Miten te olette tehneet?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rajoittanut ruokavaliostani kaiken sokerin ja vehnäjauhon pois. Muitakaan viljoja ei ole nyt tullut syötyä juurikaan. Ilmeisesti olen nyt ketoosissa, koska ei yksinkertaisesti ole nälkä. Söin aamupalan klo 10 ja sen jälkeen ei mitään. Mietin tässä, että pitäisikö kuitenkin syödä jotain, vai antaa vain mennä kunnes tulee se nälkä? Miten te olette tehneet?

No todellakin kannattaa syödä... Hyväkarppaan, syön muutaman tunnin välein proteiinipitoista mahd. vähän hh sisältävää. Toistaiseksi -19 kg, jatkunut kohta 4 kk. Lähtöpaino 78 kg , olen lyhyt (156 cm), lopetan hyvä(kin)karppailun kohta, mutku ei tästä oo mitään vaivaa, parempi olo vaan ollut. Ei karppaus ole syömättömyyttä! Päinvastoin, syön useammin kuin ennen mutta annokset on kutistuneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla