Kokemuksia Provinssirockista ja koulumajoituksesta?
Ajateltiin lähteä tänä kesänä kaverin kanssa Provinssiin, ja kaveri haluaisi koulumajoitukseen. Oon itse käynyt festareillw vain Briteissä ja ollut aina aiemmin leirintäalueella, jolloin vielä yöaikaankin on tullut juhlittua ja hengailtua ihmisten kanssa, ja festareiden parhaat muistot onkin usein noilta leirintäalueilta, kun on tavannut uusia ihmisiä jne. :)
Tietääkö kukaan, millainen tuo koulumajoitus on? Onko jotain tiettyjä aikoja jolloin kouluun pääsee sisälle, "kotiintuloaikoja", tiettyyn aikaan alkavaa hiljaisuutta tms? Onko koulumajoituksessa hyvä fiilis ja hengaileeko ihmiset keskenään? Tarvitseeko sinne tuoda jotain patjaa tms?
Kommentit (4)
Heidän sivuilla kerrotaan että hintaan kuuluu ilmapatja.
Yöpaikka on vain nukkumista varten.
Eli juhlia voi ulkona niin kauan kun jaksaa, sitten käydä sisällä nukkumassa jos väsyttää. Sisälle voi hiipiä aamuyöstäkin. Yleensä tytöt ja pojat eri puolella. Eli ei ole panopaikka.
Hyvä vaihtoehto puskassa nukkumiselle kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Eli juhlia voi ulkona niin kauan kun jaksaa, sitten käydä sisällä nukkumassa jos väsyttää. Sisälle voi hiipiä aamuyöstäkin. Yleensä tytöt ja pojat eri puolella. Eli ei ole panopaikka.
Hyvä vaihtoehto puskassa nukkumiselle kuitenkin.
Kiitos! Mulla on aviomies kotona odottamassa joten panopaikalle ei ole todellakaan tarvetta, mutta ajatus siitä, että festareiden jälkeen pitäisi vaan hipsiä kiltisti hiljaa nukkumaan ei ole mieluinen.
Osaatko sanoa, onko tuo koulu siis leirintäalueen yhteydessä niin, että leirintäalueen palvelut (kioski ym) ovat myös koulumajoittujien käytössä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaihtoehto puskassa nukkumiselle kuitenkin.Kiitos! Mulla on aviomies kotona odottamassa joten panopaikalle ei ole todellakaan tarvetta, mutta ajatus siitä, että festareiden jälkeen pitäisi vaan hipsiä kiltisti hiljaa nukkumaan ei ole mieluinen.
Osaatko sanoa, onko tuo koulu siis leirintäalueen yhteydessä niin, että leirintäalueen palvelut (kioski ym) ovat myös koulumajoittujien käytössä?
Olen majoittunut koulussa Provinssissa, mutta siitä on varmaan 24 vuotta aikaa. Se koulu oli ainakin ihan festarialueen vieressä. Nukkumisesta ei hirveästi siiä möykässä tullut mitään, mutta sisävessat oli tietty kivat..
Sielä ei sitten juoda tai tupakoida. Sinne mennään patjoille nukkumaan. Ja luuletko että ovet on auki 24h.
Noin nuoren on parempi pysyä vielä kotona.
T.järjestäjät.