Miksi eräs ihminen punastelee nähdessään minut?
Olen itse ihastunut (salaa) häneen. Olisi vain kiinnostavaa tietää, miksi hän punastuu ja menee hieman hämilleen usein nähdessään minut.
Kommentit (9)
Kirkkaanpunaiseksi meni yksikin valkku aina kun näki minut ja kyllähän sen arvasi mitä mietti. Ja niin miettikin:!
Jos hänellä on sama tilanne kun minulla, eli reagoi vähän kaikkiin ärsykkeisiin punastelemalla. Siinä sitten syntyy kiusallisia tilanteita, ja osa tulkitsee sen väärin ihastumisena. SORI😀 Voihan hän tosin ollakin ihastunut sinuun.
Ihastus tai stressi. Jostain syystä hänen adrenaliinitasonsa nousee ja sykkeensä kohoaa kun tapaa sinut. Eksäni punasteli kun ensin tavattiin, ei punastele enää.
Vierailija kirjoitti:
Ihastus tai stressi. Jostain syystä hänen adrenaliinitasonsa nousee ja sykkeensä kohoaa kun tapaa sinut. Eksäni punasteli kun ensin tavattiin, ei punastele enää.
Söpöä! Kunpa tunne olisi edes hieman molemminpuolinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söpöä! Kunpa tunne olisi edes hieman molemminpuolinen. <3
ja näin! kevättä rinnoissa ja poskissakin!
Oletko ollut paikalla kun se henkilö tapaa muita ihmisiä? Voihan se punastella muitakin ihmisiä tavatessaan. Ja ehkä joku muukin voi olla ihastunut häneen! =)
Aika moni on luonteeltaan ujo ja sosiaaliset tilanteet saattaa jännittää ja siksi voi punastella kaikkien ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut paikalla kun se henkilö tapaa muita ihmisiä? Voihan se punastella muitakin ihmisiä tavatessaan. Ja ehkä joku muukin voi olla ihastunut häneen! =)
Aika moni on luonteeltaan ujo ja sosiaaliset tilanteet saattaa jännittää ja siksi voi punastella kaikkien ihmisten kanssa.
Olen muutamia sellaisia tilanteita nähnyt ja hän oli ihan "arkisen rento" heidän seurassaan ainakin. Tosin en ole kovin paljon nähnyt häntä kaiken kaikkiaankaan.
Huomio huomio! Mun naama punastuu missä ja milloin tahansa. Eli siis jos työkaveri tulee juttelemaan, naamani saattaa helähtää punaiseksi, tai jos selitän kaverille jotain, tai jos säikähdän tai olen innoissani. Eli siis mun naama elää omaa elämäänsä, se on ärsyttävää ja joskus jopa kiusallista. En ole siis ihastunut kaikkiin työkavereihini vaikka punastelenkin jatkuvasti heidän seurassaan.
Hänellä tulee mieleen eroottisia ajatuksia