Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Appiukollani on salasuhde miehen kanssa

Murtsi
26.05.2017 |

Sain hiljattain vahingossa tietää, että appeni viettää kaksoiselämää. Hänellä on suhde jonkun miehen kanssa tai tapailee useita miehiä. Hän eikä kukaan muukaan tiedä minun tietävän. En myöskään usko kenenkään lähipiiristämme tietävän hänen touhuistaan - edes anoppini. Olen kyllä pitempään epäillyt, että hänellä on jotain sivusuhdeviritelmiä mutta homous tuli yllätyksenä. Asia vaivaa mieltäni, enkä oikein tiedä, mikä olisi järkevin tapa edetä. Olen oikein hyvissä väleissä apen kanssa, ja hän on ihana isoisä lapsilleni. Pitäisikö kertoa hänelle vai puolisolleni vai vain antaa asian olla? Itse haluaisin, että vastaavassa tilanteessa puolisoni kertoisi minulle mutta toisaalta hän on sen luonteinen, että voi isälleen kiivastuessaan läväyttää tämän asian esille tai soittaa saman tien äidilleen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän sait tietää ______________? 0/5

Vierailija
2/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyt ensin konkreettisia todisteita, ettei juttu käänny sua vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi kenellekään kertoa? Onko juoru niin maukas ettet pysty pitämään sisälläsi?

Vierailija
4/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kurja tilanne. Jos on pakko jollekkin kertoa että tiedät, kertoisin sille apelle itselleen. Sanoisin että salaisuus vaivaa sinua ja koet olevasi osallisena petoksessa kun tiedät siitä. Ehkä keskustelu auttais selvittämään oliko hän aikeissa elää kaksoiselämää kiinni jäämiseen asti vai voisiko hän olla rehellinen kaikille tai valita yhden tien.

Ite en ehkä pystyisi olla kertomatta miehelleni, mutta varmaan hänellekin kova paikka kuulla tuollaista ja joskus kertojakin voi joutua syytetyksi vaikka mistä, lisäksi siinä voi mennä appivanhempien liitto.

Vierailija
5/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen nähnyt lentävän lehmän

Vierailija
6/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Vierailija
7/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia ne on appiukot Porvoossa

Vierailija
8/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen neuvo. - ap

Vierailija
9/9 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa tilanne. Kyllä minä miehelle varmaan puhuisin. Me jaetaan kaikki. Tietääkseni. Mutta en tietty tiedä teistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän