Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamun exä-pähkinä, selittäkää mulle jooko tämä

Vierailija
26.05.2017 |

Ollaan siis exän kanssa paljon tekemisissä koska meillä on yhteinen kissa, kavereita ja vieläpä tavallaa firmakin. Mies itse halusi erota vuosi sitten, sokkipäätöksenä minulle, koska hällä selvästi oli toinen vaikkei sitä myöntänyt.

Välimme oli ymmärrettävästi poikki pitkään, vain pakolliset hoidettiin jääkylmästi. No vuoden mittaan oon päässyt miehestä yli, tapailen uutta jne. Miehellä ei ole uutta, ja nyt hän on alkanut käyttäytyä tosi oudosti. Katselee pitkään, iskee heti huomionsa minuun kun tulen paikalle, kantaa kahvia eteeni palaverissa, huomioi kaikin tavoin. Näyttää kuvia vanhoista meille tärkeistä paikoista ym. että muistatko tämän rannan. No, se kummallinen osuus tulee tässä: minusta käytöksensä on vaivaannuttavaa ja koetan pitää etäisyyttä parhaani mukaan. Väistän hänen katseitaan ja kohtelen häntä normaaliin asialliseen kollegatyyliin. Lopputulos on että ex alkaa murjottaa. Ei puhu mitään, vastaa yhdellä sanalla, ei edes välttämättä tervehdi. Mikä ihmeen logiikka tässä on?

Itse jätti, halusi etäisyyttä ja kun minä sitten teen surutyön ja toimin kuten hän halusi niin sekään ei ole hyvä. Erosta yli vuosi aikaa.

Joo eipä muuten väliä mutta kun jotenkin pitäisi toimeen tulla.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exääsi taitaa vanha suola janottaa.

Vierailija
2/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ymmärrä miksi murjotat vieläkin kun hän yrittää olla yatävällinen. Vuosi on jo mennyt etkö voisi antaa anteeksi ja käyttäytyä normaalisti. Jos koet että ex yrittää iskeä niin tuo uusi rakkautesi esiin luonnollisesti näissä tilanteissa.

Esim. tilanne ex esittää vanhaa lomakuvaa,niin ota sinä puheeksi seuraava lomamatka uuden rakkautesi kanssa ja kerro siitä. Tai mainitse missä viimeksi kävitte uuden onnen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan klassinen tapaus. Haluaa sut takaisin. Miehillä tää menee toisin päin; ero on helppo mut myöhemmin alkaa ikävöidä.

Vierailija
4/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäsi saa käyttäytyä asiattomasti, jättää sinut, seurustella ja elää uutta elämää.

Sinä et saa, vaan sinun täytyy nyyhkiä kadonnutta rakkauttasi.

Olen pahoillani siitä, että seurustelit kelvottoman ja itsekkään miehen kanssa.

Olisiko sinun mahdollista lunastaa yritys itsellesi ja mies saa etsiä itselleen uuden työpaikan?

Vierailija
5/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ymmärrä miksi murjotat vieläkin kun hän yrittää olla yatävällinen. Vuosi on jo mennyt etkö voisi antaa anteeksi ja käyttäytyä normaalisti. Jos koet että ex yrittää iskeä niin tuo uusi rakkautesi esiin luonnollisesti näissä tilanteissa.

Esim. tilanne ex esittää vanhaa lomakuvaa,niin ota sinä puheeksi seuraava lomamatka uuden rakkautesi kanssa ja kerro siitä. Tai mainitse missä viimeksi kävitte uuden onnen kanssa.

Minä nimenomaan olen ollut normaalin ystävällinen, mutta pitkiin kaipaavanoloisiin katseisiin en ala vastaamaan, enkä halua hänen kohtelevan minua poikkeuksellisen huomioivasti työympyröissä, tai tietenkään missään. Ap

Vierailija
6/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäsi ihastus, jonka perään lähti teidän suhteesta, ei antanutkaan sitä mitä hän halusi ja suhde kaatui. Myöhemmin varmasti tajunnut että millaisen naisen jätti(sinut) ja nyt kun pääsee kontaktiin kanssasi yrittää iskeä sinua uudelleen. Ehkä turhautuu koska luulee että vanhat tunteet on helppo roihauttaa liekkeihin uudelleen. Suosittelen ottamaan etäisyyttä

Vierailija
7/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuli voivansa pitää sinut varalla ja on nyt harmistunut, kun se ei onnistunutkaan :)

Vierailija
8/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa oikeasti, pois yhteiset kissat ja yritykset

Vierailija
9/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jaksa lukea. Kysy mieluummin jotain vaikka autonrenkaiden ilmanpaineista.

M

Vierailija
10/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yrittää valloittaa sut uudelleen kun se on sen geeneissä ja käyttää syyllistämiskonsteja jos valloitus ei mene putkeen. Tämä taas ei tarkoita sitä, että haluaisi ap:n kanssa takaisin suhteeseen (siinä vaiheessa tulisi vain epämääräistä pähkäilyä ja epävarmuutta). Sulla on toinen mies ja exä haluaa valloittaa sinut.

Tähän puree vain ap:n johdonmukainen ystävällinen neutraali asiallinen linja. Ja keskusteluun aina uusi elämä mukaan, uudet suunnitelmat, uudet kokemukset ja uusi mies. Kyllä se siitä.

M - paljon sulla on ilmanpaineet renkaissa?

Vierailija
11/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhimillistä, nyt kun olet taas tavoittamaton, olet taas jollain lailla kiinnostava. Varsinkin kun joku muu on sinusta kiinnostunut.

Pidä vaan teidän välit asiallisina. Minusta kyllä huono idea jatkaa firmaa exän kanssa, sinun uusi aviomies tulee luulemaan että teillä on jotain enemmänkin.

Vierailija
12/12 |
26.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika perustaa oma toiminimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä