Harkitsen ystäväni "jättämistä".
Olen kyllästynyt olemaan se, joka pitää yhteyttä. Ystäväni enää harvoin vastaa viesteihini, ja jos vastaakin niin ehkä parilla sanalla tai lyhyellä lauseella. Omasta aloitteesta ei sano sanaakaan. Hän ei koskaan kerro kuulumisiaan ja välttelee tapaamasta minua. Luulen että tämä johtuu siitä, kun olen viimeisen vuoden aikana sairastanut paljon, enkä ole ollut se hauska viihdyttäjä mihin on tottunut. Ei kai pysty kohtaamaan ja näkemään minua sellaisena kuin nyt olen ollut. Terveenä kyllä kelpasin hänelle "terapeutiksi" ja seuraksi. Kertaakaan ei ole sanonut, että toivoisi minun voivan paremmin tai mitään muutakaan kannustavaa mitä ystävät yleensä sanovat. On muutenkin aina jotenkin vähätellyt tunteitani ja vain hänen sydänsurut ja murheet ovat olleet merkityksellisiä, minun erot ja surut ei mitään. Nyt kun kirjoitan tätä, niin ymmärrän, että emme ole enää pitkään aikaan ollet ystäviä, tuskin edes kavereita.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä ystäväsi on jo jättänyt sinut, ap :(
Niin on, hän on jo jättänyt minut, mutta vasta nyt minä olen valmis jättämään hänet.
Ikävä kyllä ystäväsi on jo jättänyt sinut, ap :(