Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helatorstaita vietetään? Mulla ei näy Google.

Vierailija
24.05.2017 |

Oliko joku pääsiäisyhteys?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile wikipediaa. Toki  tuo on kerrottu peruskoulussakin mutta taisit pinnata niiltä tunneilta.

Vierailija
2/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Helan kunniaksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy google? Tuo oli uutta.

Vierailija
4/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kokeile wikipediaa. Toki  tuo on kerrottu peruskoulussakin mutta taisit pinnata niiltä tunneilta.

En muuten tiedä minäkään, vaikka peruskoulun opettaja olen.

Vierailija
5/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te olette tehneet ussan tunnilla ja rippikoulussa????Eikö kotona ole edes yleissivistyksellisesti puhuttu???

Helatorstai on Jeesuksen taivaaseenastumisen muistopäivä.Oletteko ikinä lukenut,vaikka tavan vuoksi,kirkossa uskontunnustusta...astui ylös taivaisiin,istuuJumalan,Isän Kaikkivaltiaan oikealla puolella jne.

Seuraavaksi joku kysyy,miksi vietetään helluntaita.Vastaan ennenkuin joku ehtii kysyä.Pyhä henki vuodatettiin Jeesuksen opetuslasten päälle,että he saivat voiman jatkaa ihmisille puhumista Jeesuksesta kun tämä itse oli jo noussut taivaaseen.

Vierailija
6/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te olette tehneet ussan tunnilla ja rippikoulussa????Eikö kotona ole edes yleissivistyksellisesti puhuttu???

Helatorstai on Jeesuksen taivaaseenastumisen muistopäivä.Oletteko ikinä lukenut,vaikka tavan vuoksi,kirkossa uskontunnustusta...astui ylös taivaisiin,istuuJumalan,Isän Kaikkivaltiaan oikealla puolella jne.

Seuraavaksi joku kysyy,miksi vietetään helluntaita.Vastaan ennenkuin joku ehtii kysyä.Pyhä henki vuodatettiin Jeesuksen opetuslasten päälle,että he saivat voiman jatkaa ihmisille puhumista Jeesuksesta kun tämä itse oli jo noussut taivaaseen.

Liittyyhän se silloin pääsiäiseen.

Vierailija
7/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli himouskovaiset vanhemmat jotka tankkasi kaikki uskonnolliset tai kristilliset pyhät päähäni kun olin lapsi. Silloin muistin ne kaikki mut en enää.

8/8 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pakko myöntää, että en muista miksi helatorstaita vietetään, vaikka olen yliopistossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi