Ali pelasti naisen hengen Turussa – piteli puukottajaa toisella kädellä, soitti toisella hätänumeroon
Kommentit (12)
Ihailtavaa toimintaa. Nostan hattua.
Mihin hävisi "ei voi auttaa, koska saa itse syytteen" hokema?
Tällaiset urheat ja oikeudentajuiset ihmiset ovat tervetulleita Suomeen saunomaan ja juomaan bisseä, ihan sama mistä päin maailmaa he ovat. Tosi deepit respectit Alille!
"– Miten joku mies voi isolla veitsellä hakata naista? En tiedä mitä heidän välillään on ollut, mutta miten toiselle voi tehdä näin? Henkilö on saanut itselleen elämän, miten sen voi ottaa toiselta pois? En hyväksy tällaista, Rezgi toteaa."
MITÄH? Tyyppi on l*hi-*dästä, eikä iloitsekkaan siitä että nainen sai turpiinsa :O Miten voi olla?
Samassa tilanteessa suomalaiset v*jakit sais orgasmeja jos tekijä olisi m*mu-taustainen, johan huudettaisin että "mitä minä sanoin" Ja "meillä on unelma häähää".
Kiitos samojen v*jakkien tämän viestin saaminen läpi vaati sensuuria, hohhoijjaa.
Hienoa toimintaa ja ehdottomasti ansaittu hengenpelastusmitali.
t: Maahanmuuttokriittinen
Kiva kuulla tällainenkin tarina :)
Hienosti toimi tuo mies ja todellakin ansaitsee tuon mitalin ja kaikkea muutakin hyvää elämäänsä.
🇺🇦🇮🇱
Upeaa toimintaa! Onneksi hän pelasti naisen puukottajan kynsistä. Kiitos!
No kylläpä on rasssisteilla eri ääni kellossa :D Kun kaikissa muissa ketjuissa niputetaan kaikki lähi-itän miehet siihen samaan nippuun. Kokisko joku nyt pienen valaistuksen ja lopettais sen niputtamisen?
Vierailija kirjoitti:
Mihin hävisi "ei voi auttaa, koska saa itse syytteen" hokema?
Niinpä.
Eipä saanut Ali syytettä eikä myöskään puukosta.
Turun ruskea talo supportaa.