Vaikee uskoa, että toi Halla-aho on noin suosittu ollu naisrintamalla
Täällähän jotkut valitteloo, kun ei saa edes yhtä kertaa keltään
Kommentit (12)
Ööh, olisko kuuluisuudella osuutta asiaan. Kukaanhan ei sitä voi kieltää, ettei julkkismies saa naisilta ihan vain julkisuuden takia.
Pk-seudulla vähän vaatimattomammankin näköinen mies voi löytää naisen.
En tiedä onko se edes mikään ulkonäköön liittyvä ihmetyksen aihe, vaan se täydellinen pökkelömäisyys, mikä tästä "messiaasta" loistaa
ap
Lapsellista ja ala-arvoista puuttua kenenkään yksityiselämään
Vierailija kirjoitti:
Suosittu= kaksi naista
No on se mun kirjoissa suositumpi kuin se, joka ei saa yhtäkään :P
Joitain naisia kiihottaa älykäs keskustelu. Se on parasta esileikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellista ja ala-arvoista puuttua kenenkään yksityiselämään
Av:llahan käydään nimenomaan keskusteluiden korkea-arvoisen tason vuoksi
Naisensaanti on henkimaailman juttuja.
Yleensä esim. minun kanssani ei halua kukaan nainen olla missään tekemisissä, mutta yhden kerran eräs ihan nättikin nuori nainen/tyttö kehitti minusta pakkomielteen ja seurasi työpaikalla mm. pukukoppiin pyydellen treffeille kun en oikein ollut halukas. Se oli ihan mielipuolista. Nätti tyttö suorastaan jahtasi minua. Jotain mielenterveysongelmia sillä kai oli, mutta silti. Näkisitte minut. Vajailla pytyillä käyväkin kyllä ymmärtää, että olen aivan kauhean näköinen ja muutenkin luuseri. Kokemattomuuttani ja ujouttani en tietenkään suostunut.
Halla-Aho vetoaa ainakin minuun.Rauhallisen ja älykkään oloinen.Jotenkin kiihkoton. On varmaan hyvä keskustelija.Ulkonäkö on sivuseikka.Älykkäät miehet on seksikkäitä,mutta kaikki seksikkäät miehet eivät välttämättä ole älykkäitä.N30
Halla-aho on messias tietyissä kriittisissä piireissä. Varmasti löytyy lahkolaisia jotka haluaa nussia messiasta.