Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistähän löytyisi vakaa varainen ja hyvätuloinen nainen, jota kiinnostaa työura enemmän kuin lapset?

Vierailija
24.05.2017 |

Itse kun olen tämmöinen toisen asteen valmistunut, mutta lähinnä töitä vieroksuva some-lahna. Minua kiinnostaisi lähinnä koti-isänä oleminen. Eli kun äiti on synnyttänyt, niin hän joutaisi jo kuukauden päästä töihin. Sen jälkeen voidaan siirtyä korvikemaitoihin. Näihän on lähes kaikkialla muualla paitsi Euroopassa. Lapsia voisi synnyttää tasaisesti 3 vuoden välein noin 4 kappaletta. Näin voisin maksimoida oman elämän nauttimiseni.

Tarkoitus on chillailla lasten kanssa hiekkalaatikoilla, leikkipaikoilla ja maauimaloissa. Sekä opettaa lapset hyvin nopeasti riippuvaiseksi käynnyköistä ym. vempaimista, jotta saan mahdollisimman paljon olla itsekseni. Koti-isänä oleminen on tietenkin niin uuvuttavaa, että jos kotitöistä jää minun hoidettavaksi edes 1 prosentti enemmän, niin olen täällä heti ulisemessa ja hakemassa myötätuntoa. Vaimo luonnollisesti hoitaa puolet kotitöistä sekä päälle loput vaatimattomat kodin käytännön työt, kuten auton huolto (renkaan vaihtoineen, pesuineen ja vahauksineen), piha-alueen kunnossa pidon (nurmikon leikkuineen, pihan lumitöiden teko, terassin rakentaminen ym. tarpeellisten huoltotöiden teko kuten aidan oikaisut) sekä tarpeellisten suunnitelmien teon. Laskut menevät luonnollisesti tulojen suhteessa eli maksat laskuista 90 % tai muuten tänne palstalle napsahtaa heti viestiä!

Eli kaikki hyvännäköiset ja riuskat & varakkaat hyvännäköiset naiset ilmoittautukaa minulle, jotka olette valmiina perustamaan perheen omakotitaloineen vain sillä pienelle erotuksella, että tasa-arvon nimissä vaihdetaan rooleja. Tämä sopisi meille oikein hyvin:

somelahnaminahaluanlevatajanalkuttaa@gmail.com

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tälläisiä naisia löydy Suomesta. Homma ei vain toimi näin päin. Ilmeisesti kukaan nainen ei suostu tälläiseen koiran virkaan eli miehenä olemiseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla