Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri ei suostunut kirjoittamaan Tenoxia

Vierailija
24.05.2017 |

Olen joskus opiskeluaikoina pahimman stressin aikaan käyttänyt Tenox -nimistä lääkettä noin kahden kuukauden ajan (nukahtamisvaikeuksiin). Nukahtaminen on tällä hetkellä tosi vaikeaa, 10 vuotta vierähti tässä välissä ja nyt on taas työhön liittyvää stressiä niin paljon, että vaikka olen tavattoman väsynyt, en saa unen päästä kiinni. Koin opiskeluaikana, että Tenox auttoi pienellä annoksella täsmälääkkeenä todella hienosti. Eikä mitään riippuvuutta syntynyt, lopetin kun stressaava aika oli ohi (gradu/työt päällekkäin).

Olen aika pettynyt, luulin saavani nopeasti avun, mutta lääkäri ei suostunut kirjoittamaan reseptiä koska hänen mukaansa tämä lääke on katukauppalääke?? Ok, eli minäkö, perheen äiti, lähtisin yöllä meidän suurkaupungin (40 000 asukasta) kaduille myymään niitä kolmeakymmentä pilleriä, jotka purkissa on :'D Sain sitten jotain helvatan allergialääkettä joka kuulemma väsyttää?? Itselle tuli siitä lähinnä kuvottava olo.

Onko muut törmänneet vastaavaan?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä yksityiselle. Tai kokeile melatoninia

Vierailija
2/4 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään, joka käyttää sitä nukahtamislääkkeenä ja on alkanut jotenkin änkyttää. Johtuuko sitten tuosta lääkkeestä, en tietenkään varmuudella tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa. Näkyykö lääkehistoriassa muita lääkkeitä, joiden vuoksi lääkäri epäili sinua?

Minulle tungettiin Tenox-paketti, kun kärsin vaikeista selkäkivuista. Selvisivät myöhemmin magneettikuvassa välilevytyrän aiheuttamiksi. Otin yhden lääkkeen, joka ei sopinut minulle ja vein loput lääkekeräykseen. Eipä tullut katukauppa mieleenkään... 

Vierailija
4/4 |
24.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on parempaa ahdistukseen, Tenox vai Diapam?