Espoossa liikkuu parhaillaan karhu! Ja joku vielä väittää, että Espoo olisi kaupunki...
KARHU LIIKKUU ESPOOSSA
24.05.2017
Länsi-Uusimaa
Poliisi on saanut useita ilmoituksia karhusta, joka liikkuu Espoossa. Viimeisimmät poliisin tiedossa olevat havainnot ovat Kehä III:lta Kauklahden liittymän kohdilta.
Poliisi pyytää ilmoittamaan mahdolliset havainnot hätäkeskukseen, 112.
http://www.poliisi.fi/lansiuusimaa/tiedotteet/1/0/karhu_liikkuu_espooss…
Kommentit (16)
Se on kuitenkin vaan joltain irti päässyt cho cho.
Vierailija kirjoitti:
Se on kuitenkin vaan joltain irti päässyt cho cho.
On siitä jo yli 10 vuotta, mutta kyllä Espoon asutusalueella (Suna, Tuomarila) liikkui ihan oikeakin karhu. Muistan, kun vähän kylmäsi lähteä ovesta ulos.
Olen nähnyt hirven kehä 1:llä Espoossa.
Kaupunki ja maaseutu eivät ole toisensa poissulkevia asioita. Kuuluuhan esim. Paattinenkin Turkuun.
No sori, mä luulen ettei se karhu tiennyt, että kaupunki on sellainen alue jossa karhu ei liiku. Vilpitön pahoitteluni Otson puolesta ap:lle.
Pitää varmaan jättää Espoon matka väliin, kun siellä on noin vaarallista.
Tämä kieltämättä pisti aamulla vähän pelottamaan. Mieheni sen sijaan ei pitänyt tätä mitenkään ihmeellisenä; hän on kotoisin Ilomantsista päin, ja siellä karhuja kuulemma juoksentelee jatkuvasti siellä täällä.
Asutaan siis juurikin Espoossa.
Vierailija kirjoitti:
Aika todennäköisesti karhuja on joskus liikkunut jopa Helsingin mailla ja eiköhän edes Helsinki ole luokiteltavissa kaupungiksi.
Minä olen nähnyt! Se tapahtui Korkeasaaressa.
Hämeenlinnassa on ilmeisesti pysyvä karhukanta. Hauhon kaupunginosassa.
*haukotus* - kertokaa jotain jota ei olisi tapahtunut jo yli 10 v sitten.
Niin kauan kuin esim. Nuuksiossa on tullut liikuttua, sieltä on löytynyt sekä karhunp*skaa että sen tekijöitä. Kauklahden bussien taukopaikalla on nähty karhuja, Kirkkonummella vasta karhuja onkin, ja ilveksiä. Ja aivan varmasti myös Helsingin alueilla.
New Yorkissa näki kauriita ja skunkkeja päivittäin ja kojootit söi naapurin kesäkanat pihalta.
gu kirjoitti:
*haukotus* - kertokaa jotain jota ei olisi tapahtunut jo yli 10 v sitten.
"toimitusjohtaja espoosta: karhu söi mun puhelimen kun koitin ottaa selfietä"
Veikkaan ettö tuota ei olisi tapahtunut 10v sitten ja koska se oikeasti tapahtuu on vain ajan kysymys.
Taitaa verokarhu tutkia, saisiko meiltä hyviltä veronmaksajilta vielä jotakin lypsettävää. Hus hus verokarhu Kauniaisiin siitä!
Kallion lattebaareissa lattekuppi tärisee hipsterin kädessä.
Aika todennäköisesti karhuja on joskus liikkunut jopa Helsingin mailla ja eiköhän edes Helsinki ole luokiteltavissa kaupungiksi.