Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4 viikon kuluttua uuteen työpaikkaan ja vähintään 5 kiloa pitää saada alas, miten??

Vierailija
23.05.2017 |

Olen yksin kotona, eli perhe poissa ja minulla on vain ja ainoastaan paljon aikaa yrittää jollain liikunnalla ja tiukalla ruokavaliolla saada reilusti painoa alas.
Pituus 168 ja paino 81kg.
Nyt kun ketään lihansyöjää tai voileivän puputtajaa ei ole talossa, voin syödä omia vihanneskeittoja ja wokkeja. Alkoholin jätin jo toista viikkoa sitten, juomana laiha karpalomehu.
Nyt kävin eka kerran sauvakävelyllä; 1h40 min ja 6,5 km.

Eli mitkä on näkymät teidän mielestä, jotka ovat pudottaneet ja osaavat laihduttaa?
Olisin tyytyväinen 5 kilon pudotukseen,, mutta parhaalta vaatteeni näyttävät päälläni, kun paino on 72kg.
Mitä voisin pitää tavoitepainona?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin niukka energinen dietti, ENED/VLCD, toimii varmasti ja helposti jos kykenee kestämään nälän tunnetta ensimmäiset 2-3 päivää kunnes elimistö saa ketoosin päälle. Sen jälkeen ei ole nälkä. Olo on oikeastaan energinen. 600kcal päivässä pusseista tai töökeistä (Nutrilett, Naturdiet jne) eikä yhtään mitään muuta. Siinä jos pitäytyy niin toimii. Jos hairahtuu syömään jotain lisää niin elimistö tippuu ketoosista pois ja tulee nälkä.

Pudotin itse sillä tavalla 148kg -> 98kg sairaalan laihdutusryhmässä.

m42

Vierailija
2/4 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt kun ketään lihansyöjää tai voileivän puputtajaa ei ole talossa, voin syödä omia vihanneskeittoja ja wokkeja."

Pakottaako joku talossa oleva normaalisti sinut syömään lihaa ja voileipiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vetäisin Nutriletilla. Sinun painoisesi saisi jo parissa viikossa 5 kg pois.

Vierailija
4/4 |
23.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen, miksi uuteen työpaikkaan pitää laihduttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän