Vierailija

Joo ei.

Kauhea nälkä, mutta koska sosiaalinen paine, siinähän värkkäilet kermaviilidippiä, siemailet tonkkaviiniä ja odottelet, että ehkä kahden tunnin päästä saat puolen tunnin jonottamisella sen yhden kuppaisen grillivartaan, jonka tietenkin olet itse askarrellut. Ja juuri kun makunystyrät herää, varras on ahmittu ja siinäpä sitten odottelet seurustellen muun väen kanssa, että saat ehkä tunnin päästä toisen.

Sama juttu ns. seurusteluravintoloissa. Pöytään kannetaan epämääräinen lautasellinen tapaksia, jotka joudut arpomaan viiden muun syöjän kanssa, kukaan ei saa mahaa täyteen ja se on täytettävä kalliilla viinillä.

VITTU KARJALANPAISTI JA POTTUMUUSI PÖYTÄÄN, syödään se ja sitten seurustellaan maha pinkeänä ja hyväntuulisena!

• ylös 17
  • alas 16

Kommentit (5)

Vierailija

a) Osta isompi grilli tai hanki toinen
b) Tarjoa grillatun ruuan lisäksi muutakin
c) Kutsu seuraavalla kerralla vähemmän vieraita

• ylös 24
  • alas 2
Vierailija

Olen huomannut saman ja yrittänyt muistaa syödä hyvin ennen tuollaisia kekkereitä. Sama juttu häiden kanssa. Jos menevät valokuvaan vielä, ehtii tulla nälkäiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Joo, totta. Nuo grillauskekkerit on kyllä piinallisia. Kannattaa tosiaan syödä kotona, ennenkuin lähtee paikan päälle.

Vierailija

Oon kyllä ihan samaa mieltä. Isolle porukalle grillaamisessa juuri tuo ongelma, että menee kauhean kauan saada kaikille ruokaa. Ja yhteisiltä vadeilta syödessä ei kehtaa ottaa tarpeeksi, ettei kukaan jäisi ilman. Tähän lisäisin vielä kaikenlaisen ulkoilmassa syömisen kotiterassilla tai ravintolan terassilla. Ikävää puuhaa, hiukset on suussa ja tuuli meinaa viedä servetit, aurinko paistaa suoraan naamaan ja hiki valuu.

Vierailija

Tämän takia grillaan yleensä yksin. Tai jos lähden johonkin grillaustapahtumaan, varmistan ennen että tarjolla on kunnon lihaa (myös riistaa) eikä pöydässä ole salaattia ja boolikin tarpeeksi jäykkää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.