Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hirveän paha mieli, en saa itseäni millään rauhottuu :(

Vierailija
20.05.2017 |

Itkettää vaan niin pirusti ja samalla tuntuu että koko maailma kaatuu päälle :(((

Miten voisin rauhoittaa itseni ja mieleni? :((

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp!

Vierailija
2/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato telkkarista/ tietsikalta jotain rentouttavaa, mistä tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinusta tuntuu tuolta? Jos pystyt pohtimaan mistä tunne tulee, niin sitä on helpompi käsitellä.

Vierailija
4/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä on?

Vierailija
5/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengitä hitaasti ja pitkään sisään, keuhkot täyteen ilmaa. Pidä pari sekuntia ja puhalla hitaasti keuhkot täysin tyhjiksi. Toista monta kertaa.

Rauhoittaa sympaattista hermostoa.

Vierailija
6/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelemään.

Vierailija
7/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso tämä video/lue teksti. Just eilen luin ja katsoin kyseisen videon, kun olin ihan poissa tolaltani. Löysin sen Googlettamalla sanoilla "kun en meinaa kestää". Auttoi ainakin minua, toivottavasti myös sinua!

http://kutri.net/blog/2014/11/mita-tehda-jos-ahdistaa-tai-masentaa-niin…

Vierailija
8/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittele pahaa mieltä aiheuttavat asiat, tunnista niihin liittyvät tunteet, kirjoita ne ylös. Tämän prosessin aikana paha olo usein lievenee. Epämääräiset ja nimettömät asiat aiheuttavat pahaa oloa.

Ajattele, ettei tunteita tarvitse pelätä ja että ennen pitkää selviydyt kyllä.

Itse rukoilisin, mutten tiedä mikä on suhtautumisesi uskon asioihin.

Vierailija
9/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään hätää. Et ole yksin. Olen itse selvinnyt tuollaisista olotiloista monta kertaa, vaikka en olisi sitä sillä hetkellä uskonut.

Katso vaikka YouTubesta Yoga nidra tai Anxiety relief meditaatiovideo. Voit myös kokeilla kirjoittaa tunteesi ylös ja vastata itsellesi jotakin rauhoittavaa jokaiseen tunteeseen tai ajatukseen jonka kirjoitat. Myös mindfulness rauhoittaa, kokeile jokin anchor harjoitus. Myös rauhoittavat hengitysharjoitukset ovat hyviä. YouTubesta löytyy myös suomeksi näitä. Jos lataat insight timer sovelluksen puhelimeen, siellä on monia hyviä rentoutusharjoituksia ja meditaatioita ahdistuksen lieventämiseksi.

Melatoniini muuten rauhoittaa, sitä voi ottaa parikin tablettia huoletta, jos melatoniini yleensä sopii sinulle. Voisit hakea kaupasta kamomillateetä ja keittää kupposen?

Itse käyn terapiassa, suosittelen muillekin. Tärkeää on joka tapauksessa muistaa, että et ole yksin ja tämäkin olotila väistyy. Täällä monet ovat jo sinun hengessä mukana ja toivovat olosi helpottamista pian. Olet ajatuksissani!

Vierailija
10/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollainen olo koko viime viikon. Auttaisiko jos ajattelisit että tuo menee ohi ajan kanssa? Oletko muuten yksinäsi parhaillaan? Minulla olo helpotti kun hakeuduin muiden seuraan.

Vierailija
11/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso vaikka YouTubesta Yoga nidra tai Anxiety relief meditaatiovideo. Voit myös kokeilla kirjoittaa tunteesi ylös ja vastata itsellesi jotakin rauhoittavaa jokaiseen tunteeseen tai ajatukseen jonka kirjoitat. Myös mindfulness rauhoittaa, kokeile jokin anchor harjoitus. Myös rauhoittavat hengitysharjoitukset ovat hyviä. YouTubesta löytyy myös suomeksi näitä. Jos lataat insight timer sovelluksen puhelimeen, siellä on monia hyviä rentoutusharjoituksia ja meditaatioita ahdistuksen lieventämiseksi.

---------

Ei. Ei näin. 🤦‍♀️

Vierailija
12/12 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään hätää. Et ole yksin. Olen itse selvinnyt tuollaisista olotiloista monta kertaa, vaikka en olisi sitä sillä hetkellä uskonut.

Melatoniini muuten rauhoittaa, sitä voi ottaa parikin tablettia huoletta, jos melatoniini yleensä sopii sinulle. Voisit hakea kaupasta kamomillateetä ja keittää kupposen?

Itse käyn terapiassa, suosittelen muillekin. Tärkeää on joka tapauksessa muistaa, että et ole yksin ja tämäkin olotila väistyy. Täällä monet ovat jo sinun hengessä mukana ja toivovat olosi helpottamista pian. Olet ajatuksissani!

Melatoniinia muutoin kun nukkumaan mennessä? Wtf?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme