Kysely: Mitä tekisit, jos tulisit nyt raskaaksi?
Kommentit (14)
Pitäisin lapsen tietenkin. Olen aina halunnut lapsia. <3
Olen lapseton 46v enkä ole ikinä ollut raskaana, vaikee nyt sanoa, mut kaippa pitäisin, en tiedä...
Tekisin abortin. En alkaisi teiniäidiksi.
Kysyisin miehen mielipiteen asiaan ja jos hän ei haluaisi lasta, niin tekisin abortin. Jos hän haluaisi lapsen, niin pitäisin, koska itsekin sen haluaisin.
Mä en tajua aborttia sellaisessa tilanteessa, että naisella on hyvä työ/tarpeeksi tuloja, ikää yli 20, ei vakavia terveysongelmia. No joo, kerran saattaa käydä vahinko, ehkäisy ja jälkiehkäisy molemmat pettää(vaikka epätodennäköistä)...mutta mun mielestä ihmiset luottaa liikaa aborttiin ehkäisykeinomana eivätkä ota ehkäisyä tosissaan.
En tiedä. Asiasta pitäis keskustella puolison kanssa. Pitkään ja hartaasti.
Abortti. Mulla periytyvä sairaus. Tuplaehkäisy kyllä käytössä, että hyvin epätodennäköistä olisi tulla raskaaksi.
Varmaan pitäisin. 24v ja vakaa parisuhde. Työkuviot ok. Katumus olisi liian suuri jos tekisin abortin ja haluaisin myöhemmin lapsen enkä enää saisi. Kuitenkin ehkäsy käytössä eikä tarkoituksena raskautua.
Tienaisin isot rahat lehtijutuista ja dokumenteista. Olen 58-vuotias, kohtu ja munasarjat poistettu, eikä seksiä ole ollut kymmeneen vuoteen.
Tottakai pitäisin lapsen. Luottaisin siihen, että tämä lapsi on meille tarkoitettu. En voisi riistää häneltä henkeä.
N 42 aviossa, ei lapsia, koska heitä ei ole meille suotu.
Abortti