Te jotka olitte ala-asteella aina luokkanne pisimpiä
Minkä kokoisia teistä lopulta aikuisina tuli? Toteutuivatko pituusennusteet vai olitteko vaan nuorempina kasvaneita?
Kommentit (16)
Olin aina yksi pisimmistä ala-asteella, kutosluokalla oli 168cm. Nyt olen aikuinen 173cm
Olin luokan pisimpiä tyttöjä mutta venähdin vaan aikaisin, nykyään 164cm. Muutama sentti jäi vajaaksi ennusteesta.
158. Molemmilla vanhemmilla sama juttu, pienenä isoja ja isona pieniä. Veli on aikuisenakin pitkä.
Olin myös aina pisimpiä. 7. luokalla 170 cm ja sen jälkeen en enää kasvanut pituutta. Mm. pojat oli menneet (osa) ohi pituudessa vasta 8-9 luokan välisellä kesälomalla.
Olen joku 180cm tai piirun vajaa. En muista mistään kasvuennustuksista puhutun.
N 42v.
Olin luokan toiseksi pisintäkin melkein päätä pidempi. Pituusennuste oli jotain 185-190cm. Lopulta 178cm riitti. Paras kaverini oli aina niitä luokan keskimittaisia mutta kasvoi silti 174cm pituuteen. Eli ei paljon minusta lopulta jäänyt vaikka lapsena meitä kutsuttiin majakaksi ja perävaunuksi.
Olin aina pisin tyttö. Etenkin teininä olin ilahtunut, kun kehuttiin malliksi ja missiksi. Nyt olen aikuinen ja 178 cm. Erittäin tyytyväinen olen 😊
Pituusennuste oli 171 cm, ja sen pituinen olen nyt kolmekymppisenä. Suvussani kulkee selvästi varhainen kehittyminen tai isokokoisuus, sekä naisilla että miehillä.
Mulle isosta koosta ja varhaisesta murrosiästä oli harmia, sillä sellainen viaton lapsuus jäi aika lyhyeksi, koska koin paljon aikuisten miesten seksuaalista häirintää jo ala-asteella. Olin kerrankin kesäleirillä ja minua ahdistellut ohjaaja järkyttyi, kun tajusi, etten ollut leirillä valvojana tms. vaan olin vasta 6. luokalla ja ihan oikeasti leireilemässä muiden lasten kanssa. Nyt jo naurattaa, mutta tuolloin oli aika ahdistavaa.
Olin aina pisin sinne n. kutos-seiskaluokalle asti, oma murrosikä oli kavereita suunnilleen 2-3 vuotta edellä niin sitten kaverit meni yläasteen alussa ohi pituudessa. Nykyään 166cm, oon ollut tämän pituinen muistaakseni sieltä kutosluokalta asti. Ennuste oli 172cm
Keskipituinen tuli, 171 cm. Kasvoin tämän pituiseksi 13-vuotiaana. Vielä lukioaikanakin moni kasvoi mun ohi. Mun omat tytöt sen sijaan ovat olleet aina luokkansa lyhyimpiä, ja lyhyiksi he jäivätkin, 155 - 160-senttisiksi, paitsi yhdestä tuli minun mittaiseni.
Ala-asteella olin aina luokan pisimpiä, yläasteella/lukiossa muut alkoivat kasvaa ohi. Olen nyt n. 168 cm ja pituusennuste oli 178 senttiä...
Minusta tuli 179 cm. Olen tyytyväinen tähän pituuteen. Taisi olla se ennuste noin 180 cm, joten lähelle meni.