Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarjousten metsästäjät nyt Frii:llä

Vierailija
20.05.2017 |

Katsooko kukaan muu? Onko suomessa kuponkeja ja mistä niitä saa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson TLC:ltä Siivousfanaatikkoja. Noi likaiset kodit on todella kuvottavia!

Vierailija
2/7 |
10.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

katson, hyvä ohjelma on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko kukaan muu? Onko suomessa kuponkeja ja mistä niitä saa?

Oon katsonu joka jakson ja miettiny samaa, et onko suomessa mitään samanlaista juttua.

Ei varmaankaa ole kun nuo normaalit tarjoukset 2kpl/yhden hinnalla.

Saapa nähdä koska rantautuu tännekkin.

Vois melkeinpä arvailla et Keskinen aloittais sen ekana suomessa.

Vaik oon kattonu joka jakson, niin en ihan oo päässy kärryille, et kuinka jotkut heistä saa KAIKKI ostokset 0€.

Kaitpa oon niin tyhmeli 😄😄😄

Vierailija
4/7 |
29.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty Suomessa hyödyntämään tuolla tavalla mitään tarjouksia. Aina lukee joko rajoitus, että max 3/asiakas ja ovat sitten tarkkoja siitä, ei riitä että katkaiset kassatapahtuman välissä. Ja sitten lisäys, ettei pysty yhdistämään muihin tarjouksiin. Varsinaisia kuponkeja ei myöskään juuri ole kuin Heseen yms.

Vierailija
5/7 |
14.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toi "ruoka" mitä tyypit ostaa on aivan moskaa! Ei ihme että amerikkalaiset näyttää miltä näyyttä :D

Vierailija
6/7 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen näitä kuponkitarjouksia oli paljonkin, mutta ei enää kuin joskus. Eikä tavaroita ollut silloinkaan mahdollista saada millään keinoin ilmaiseksi. Poikkeuksen tekee tämä lähiöravintolamme, joka lähetti kotiin kupongit. Niitä sitten metsästettiin lehtiroskiksestakin. Sillä sai juomat n puoleen hintaan🤩. Valitettavasti niitä ei ole enää tullut.

Vierailija
7/7 |
06.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,tykkään tästä ohjelmasta.

Pihinä ihmisenä hurmaantuisin varmasti kupunkeihin mutta haluaisin uskoa että ei aivan noin lähtisi lapasesta, tyyliin satoja pinsettejä tai hammasharjoja. Sitä olen joskus ohjemassa ihmetellyt kun ostavat ruokaa, kylmäsäilytettävää, ja sitten ovat kaupassa vielä tunteja ostoksilla ja makkarat lämpenee kärryssä.

Tuo on nyt kiva missä hamstraavat hyväntekeväisyyteen teiniäitien kodille tms.eli auttavat muitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi