Lue keskustelun säännöt.
Ootteko olleet yötä kaverilla ja häipynyt vähin äänin?
20.05.2017 |
Mä oon just nyt yhen tuttava pariskunnan luonna jota en kovin useesti näe ja tilanne on se, että emäntä on lähtenyt jo kuudelta töihin ja isäntä vaan kuorsaa(kuorsannut jo 0:00 lähtien). Ei kehtais mennä herättämäänkään ja sanoo kiitti ja poistua eikä oikein viittis kerätä kamppeita ja poistua vähin äänin. Illallakaan kerennyt puhumaan oikeestaan mitään, ni jotenkin tuntuu törkeeltä vaan lähtee, mut ite oon ollut valveilla jo 7:00 lähtien ja kello on jo yli kymmenen. Mitähän tässä nyt tekis? Tuhlaan vaan omaa aikaani, jotta tuo äijä heräilis.
Kommentit (2)
Jospa se ukko oottaa siellä että millon lähdet? Pääsis ylös ja vessaan piereskelemään... rauhassa aamukahvia juomaan...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Anteeksi, mutta miksi sinä siellä edes olit yötä, jos ette illallakaan ehtineet mitään juttelemaan ja emännän piti aamulla lähteä töihin? Herättikö hän sinut lähtiessään?
Minä kyllä lähtisin ja jättäisin vaikka lapun kiitokseksi. En minä muutenkaan tykkää aamuhetkistä ystävien miesten kanssa. Jos jälkeen päin tulee puhetta, voit sanoa että piti päästä tekemään kotihommia.