Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hengenlähtö ollut lähellä mutta selvisit? Muistatko siitä mitään?

Vierailija
19.05.2017 |

Nyt on taas ollut jonkin verran otsikoissa tie liikenne onnettomuuksia jotka ovat vaatineet nuoriakin uhreja. Juuri ajoin aiemmin tänään onnettomuus paikan ohi johon oli kukkia ja kynttilöitä tuotu ja siitä lähdin miettimään.. ehtiikö sitä tajuta onnettomuuden hetkellä että tää oli elämä tässä? Vaikka nuorisoa auto täynnä tai varsinkin jos kaikilla promilleja niin yhdessä hetkessä musa autossa raikaa ja kaasu on pohjassa kunnes auto lähteekin käsistä. Monikohan ehtii ajatella vielä elämäänsä siinä kohtaa? Keltään menehtyneeltä tätä ei paljon enää kysellä. Muistaako joku omasta mistä tahansa läheltä piti tilanteesta jotain vai onko shokki ja oma keho pyyhkinyt muistikuvat..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kaiken. Viikko teholla hengityskoneessa ja sieltäkin unimuistoja. Elämä on arvokasta. Olen ollut jatkoajalla jo 25 vuotta. Lähtö oli lähellä 15-vuotiaana.

Vierailija
2/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan. Vaikka tapahtuneesta on toistakymmentä vuotta saatan vieläkin todella väsyneenä nähdä väläyksen siitä prkeleen härvelistä tulossa mun päälle kun suljen silmät. Onneksi harvoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista koska olin vastasyntynyt. Minut elvytettiin joten olen siis ihan aito zombi.

Vierailija
4/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauskohtaus ulkona. Ambulannsilla pillit vinkuen sairaalaan. Muistan hyvin, myös ne 2 viikkoa liikumatta teholla, ne tuskallisen hyvin. Elämä on arvokasta

Vierailija
5/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti toimii melkoisena muistutuksena elämän ainutkertaisuudesta kun tietää miten pienestä on ollut ja on täällä oleminen kiinni

Vierailija
6/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan mutta vaikea sitä on sanoihin siirtää. Sairaalasta en muista kaikkea. Kolmesti elvyttivät helikopterissa, hengityskoneessa minäkin. Jatkoajalla kymmenen vuotta. Elämä on liian suuri lahja tajuttavaksi. Luulen että vain saman nähnyt voi ymmärtää mitä tarkoitan.

Vierailija
7/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain päin Aasiaa on ajatus, että kuolemanrajakokemus on suurin lahja jonka jumalat voivat kuolevaiselle antaa.

Vierailija
8/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Burn out tilassa opiskelin nuorena. Ihme etten kuollut aivohalvaukseen tai sydänkohtaukseen. Burnout jättää aivoihin aivovaurion kaltaiset jäljet. Nykyisin jopa ruokakaupassa käynti on voimien ponnistus, joka rasittaa samaan tapaan kehoa ja mieltä. Voi kun tulisi ruoan nettikauppa jo tännekin. Verkko-opinnot myös mahdollistaisi, ettei nuorisoa pääsisi syrjäytymään.

Vierailija
9/9 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muisyan kaiken. Se kesti max 5 sekuntia, kun auto ajoi päälleni suojatiellä. Onneksi kimposin ylösin ja lensin noin 10-20 metriä. Näin kun auto liukui lukkojarrutuksessa kohti minua. Ehdin ajatella vain, oliko minun elämäni ohitse. Sitten meni taju. Siitä en muista mitään. Seuraava muistikuva on kun heräsin sairaalassa seuraavana päivänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä