Osallistutteko Arvontahullujen sivuilla oleviin arvontoihin? Oletko voittanut?
Itselle on tullut melkein tapa osallistua kaikkiin arvontoihin (ei Facebook/Instagram), joita sivuilta löytyy. En kuitenkaan sellaisiin, joiden voitolla en mitään tekisi. Olen reilun puoli vuotta niihin aktiivisesti osallistunut, mutta koskaan en ole voittanut! Lisäksi laitan usein vielä toisen arvan kumppanini nimellä (hänen luvallaan).
Oletteko te voittaneet näistä? Ja tarkoitan nyt lähinnä niitä muita sivuilta löytyviä arvontoja, kuin Facebook/Instagram. Arvontoihin osallistuu varmasti tosi moni, kun ikinä ei ole voittoa tullut, ei edes mitään pientä! :D
Kommentit (7)
Monet kerrat. Viimeksi untuvatyynyn.
Vierailija kirjoitti:
Monet kerrat. Viimeksi untuvatyynyn.
Mitä muuta olet voittanut? Ootko voittanut ne Facebook -arvonnoista vai niistä muista?
Osallistun päivittäin kisoihin Arvontahullujen kautta ja tällä viikolla on esim. tullut 3 voittoa, joista yksi oli ihan niistä ns. tavallisista kisoista! :) Eli jatka vaan yrittämistä. Kyllä se sieltä tärppää jossain vaiheessa!
Osallistun sivun Kilpailumaailma.com kautta n. 150-200 arvontaan kuukausittain ja muutama voitto melkein joka kuukausi tulee. Ilmaista toisin kuin vaikka lottoaminen, niin jää varmasti voitolle :)
Olen osallistununut usemman kerran ja olen voittanutkin useasti, jatka vain yrittämistä kyllä se voitto vielä tulee sinullekkin.
Eikö kukaan muu osallistu? :D