Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jason vale superjuice me

mehumaija
17.05.2017 |

Mietin mehukuurin aloittamista ja kiinnostais mitä ruoka ostokset tulis maksaan viikossa. Eli toisin sanoen onko varaa lähtee tähän?

Osaisko joku heittää mitä esim Cittarissa tai prismassa maksaisi seuraavat ostokset?
32 omenaa, 6 parsaa, 5 avocadoa, 5 banaania, 8 punajuurta, parsakaalen varsia, 17 porkkanaa, kukkakaali, 20 sellerinvartta, kesäkurpitsa, 6 kurkkua, lehtikaalta, 2 sitruunaa, 9 limeä, marjoja, 2 appelsiinia, 3 palsternakkaa, 12 päärynää, 2 ananasta, pinaattia, 2 tomaattia. Lisäksi mukana ovat basilika, fenkoli, inkivääriä runsaasti, manuka hunajaa, tahinia, heraproteiinia, omatekoista mantelimaitoa, siemeniä.

Tää on kopsattu ostoslista ensimmäisen viikon ruoista jonkun blogista :) Lisäksi pitää sitten ostaa vielä mehustin!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
17.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anyony

Vierailija
2/13 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa maskaa aika lailla tasan 100€ viikon kasvikset tähän diettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki kasvisten koko (paino) vaikuttaa hintaan, mutta 80-115e haarukkaan on meillä mennyt.

Vierailija
4/13 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin juu, ja meillä on ollut iso osa luomua ja kaikki mahdollinen kotimaista, joten halvemmallakin varmasti selviää, jos ottaa aina halvinta vaihtoehtoa.

Vierailija
5/13 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan.

t. smoothiesta innostunut

Vierailija
6/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla 5. päivä menossa: yhtään ei ole nälkä ja olo on mitä mainioin!

Vierailija
7/13 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jason on mun kaveri! Kerron sille etta suomessakin on faneja :)

Vierailija
8/13 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähän mehukuuriin liittyen kirjassa sanotaan että joka aamu 2klp bakteerikapseleita ni mitä tarkalleenottaen? Maitohappobakteereita vai? Ootteko syönyt niitä kirjan ohjeen mukaan kun suomessahan on suositus niissä 1 kpl päivässä :D

Vierailija
9/13 |
04.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mennyt Lidlissä ostoksiin noin 65e/vko. Omenat tosin tulee omasta puusta. Tuoreen pinaatin olen korvannut pakastepinaatilla, koska se maksoi tuoreena 4e muutaman sadan gramman pussi. Näin kahden viikon kokemuksella voin suositella. Olo on hyvä.

Vierailija
10/13 |
01.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuo dieetti alkamassa kunhan paranen flunssasta ja kirja tulee postissa. Tilasin välipäivinä.

Meinasin ottaa viikkoetapit, eli menen viikko kerrallaan, toki tavoite on tuo 28 pv.

Kuinka monella kevennys on pysynyt ja ruokavalio muuttui dieetin myötä paremmaksi ( esim sokerit pysyi pois? )?

Mietin kanssa tuota hintaa mutta tuohan on ihan ok, koska samalla jää lounaat ja herkut pois.

Vierailija
11/13 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voiko noihin mehuihin käyttää purkkiananasta? Tuntuu vähän tyyrille ostella ihan kaikki tuoreena.

Vierailija
12/13 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää tuoretta ananasta. En ole kaikkea ostanut luomuna. Olen laittanut smoothieen viherjauhetta joka sitoo myrkkyjä kehosta. Olen ollut tällä 28 pv:n dieetillä koko jakson ja useamman kerran lyhyemmän jakson. Suosittelen tätä dieettiä.

Vierailija
13/13 |
04.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa paranee dieetin aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän