Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset ovat niin ilkeitä toisilleen?

Vierailija
16.05.2017 |

Miksi naiset ovat niin ilkeitä toisilleen? Onko syy mielestäsi biologinen? Olen nainen ja tunnen oloni täysin rennoksi useimmiten vain miespuolisten seurassa. Miehet eivät halua satuttaa naisia, toisin kuin naiset haluavat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ominaisuus on ilkeys muita paitsi omia lapsia ja äitiä kohtaan (paitsi joskus kohdistuu noihinkin).

Vierailija
2/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen erikoistunut biologia? Pitää nokkia kilpalisääntyjät ja näiden poikaset, että omat geenit saavat mahdollisimman paljon tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan luonnollista.Rajoitetut resurssit ja kilpailu niistä. Toisin kun luullaan,naiset valitsevat puolisonsa,eivät miehet,ja reviiri pitää ensin vallata,torjua kilpailijat ja sitten puolustaa omaa valtausta

Vierailija
4/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa usein ihmettelen. Ja sitten sellainen itsensä nostaminen muita paremmaksi tuntuu olevan naisille yleistä. Esim. lapsettomia naisia halveksutaan, koska he eivät ole synnyttäneet eivätkä ole oikeita naisia. Sektiolla synnyttäneitä halveksutaan, koska he eivät ole synnyttäneet oikein jne. Syitä löytyy vaikka kuinka.

Vierailija
5/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni aikana olen pelännyt vain naispuolisia, ja syystä. Miehet eivät ole minua satuttaneet. Naiset ovat todella useasti toisten naisten kimpussa, on sitten liian hoikka, lihava, kaunis, ruma, muodokas, laittautunut, laittautumaton, seurallinen, hiljainen... Aina haukkumassa tai arvostelemassa tai juoruamassa. Mutta jos tämän sanoo ääneen, tulee metakka naisten syrjimisestä tai miesten nuoleskelusta ja viittauksia sukupuolivietteihin. Ap

Vierailija
6/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle ovat kyllä olleet ilkeitä kummatkin.

Vierailija
7/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi on niin mukavaa lukea tätä palstalla, jossa on vain ystävällisiä, herttaisia ja naisia kannustavia miehiä.

Vierailija
8/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi on niin mukavaa lukea tätä palstalla, jossa on vain ystävällisiä, herttaisia ja naisia kannustavia miehiä.

oikaisu: palstaa

Vierailija
9/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että teillä on tuollaisia tuttavia. 

Loukkaavimmat kommentit olen saanut miehiltä.

Vierailija
10/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin todennäköisesti kaikki miehenä kirjoittavat eivät oikeasti ole miehiä. Lisäksi, en yhtään ihmettele jos joku mieskin joskus hermostuu tällä palstalla vallitsevalle ilkeydelle ja haluaa purkaa oloaan. Lähtökohtaisesti en koe miesten olevan pahoja.

Vierailija
11/12 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi, että teillä on tuollaisia tuttavia. 

Loukkaavimmat kommentit olen saanut miehiltä.

Kyse ei ole edes vain tuttavista, vaan ylipäätänsä naisista. Sen huomaa todella selvästi  tällä palstallakin. 

Vierailija
12/12 |
16.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniina naisena olen huomannut tämän. Olen ihan yhtä ystävällinen sekä miehille että naisille, mutta monet naiset kohtelevat minua nokkien tai vältellen katsekontaktia. Samaisten naisten olen kuitenkin huomannut kohtelevan miehiä ja ei-kauniita naisia kivemmin. En todellakaan nauti siitä, että herätän joissain kateuden tunteita. Siitä tulee paha mieli sen kadehtijan puolesta, koska olen empaattinen ihminen. Monilla naisilla on myös ennakkoluuloja meikkaavia nättejä naisia kohtaan, mutta kun ei me kaikki meikkaavat nätit olla pahansuopia eikä kuvitella olevamme muita ylempänä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi