Missä iässä miehet lakkaa olemasta pinnallisia ja tajuaa ettei saakaan sitä kauneinta
vaimoa? Varsinkin teini-iässä ja parikymppisenä tuntuu että mieshet vaan etsii sitä kauneinta , miten on myöhemmällä iällä?
Kommentit (10)
Kauniit ovat kiltimpiä, älykkäämpiä sekä kunnioittavat itseäänkin, siinä heidän kokonaisviehätyksensä piileekin!
Ja sitten kun tyytyvät kilttinaiseen, jossain vaiheessa unohtavat etteivät kelpaa jännänaisille ja alkavat epätoivoisesti metsästää salasuhteita jännänaisten kanssa.. XD
Ei vaan, on oikeasti olemassa kunnon miehiä. Onnellinen on se joka sellaisen pyydystää :)
Rakastuessa se toinen alkaa näyttää upeimmalta ilmestykseltä koko maailmassa.
90v jos silloinkaan... Lujaa mennään pyörätuolilla nätin 65v perässä 😌
Osa ei tajua ikinä ja siksi nuoret naiset saavat osakseen hirveät määrät seksuaalista ahdistelua.
Jos kukaan ei ole keski-ikään mennessä huolinut miksi se kaunis parikymppinen huolisi?
25-30v kohdalla tajusin, etten saa ketään. Otsikossa mainitun varmaan siinä 18-20v tienoilla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet saa aina kauniita ja nuoria naisia vaikka itse olisi jo vanhus.
Lompakon paksuudesta se vaan on kiinni.
Olette te miehet hassuja kun haluatte vain sen naisen joka on kiinostunut rahoistanne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakon paksuudesta se vaan on kiinni.Olette te miehet hassuja kun haluatte vain sen naisen joka on kiinostunut rahoistanne
Joillain on niin paska luonne että yrittävät sitä epätoivoisesti kompensoida omalla pinnallisuudellaan tajuamatta tekevänsä silloin itsestään vieläkin huonomman ihmisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lompakon paksuudesta se vaan on kiinni.Olette te miehet hassuja kun haluatte vain sen naisen joka on kiinostunut rahoistanne
Tilanne on juurikin toisinpäin, naisille ratkaisee ainoastaan ja aina se raha.
Tämänkin todistaa jo se, että jos näin ei olisi, niin vanhoilla miehillä ei olisi lainkaan nuoria lompakkoloisia ja toinen totuus minkä maailman historia on todistanut on se, että mies maksaa aina naiselle, joko suoraan tai epäsuorasti mutta maksaa varmasti.
Niiden täytyy ensin kokeilla montaa jännänaista, ennenkuin tajuavat tyytyä kilttinaiseen.