Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella finnejä??

Vierailija
14.05.2017 |

Onko muillä tällaista? Mun 7-vuotiaalla pojalla on nenä sellasta pikkunäppyä täynnä. Ei mitään isoja finnejä, mutta tukkeutuneita ihohuokosia. Mitä tuolle nyt voisi tehdä jos mitään? Ruokavalio on jo kunnossa, ei syödä herkkuja usein (Lasta itseään ei onneksi haittaa, ei varmaan edes huomaa mutta toivottavasti muut lapset ei huomauttele)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä! Olen siitä tänne joku aika sitten kirjoittanutkin. Liian aikanen kehittyminen??

Vierailija
2/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama täällä! Olen siitä tänne joku aika sitten kirjoittanutkin. Liian aikanen kehittyminen??

Jännää. Toisaalta kai parempi jos kärsii noi iho-ongelmat nyt niin jos teininä sitten olis jo sileä nätti iho? :) Ei viitsisi noin nuorelle mitään finnivoiteitakaan alkaa laittaa, ajattelen että jos lapsi sitten itse alkaa kiinnittämään asiaan huomiota ja miettimään onko hänessä jotain vikaa jos usein nenää voitelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi hoitaa kuin olla hoitamatta, enemmän lapsi siitä kärsii. Saattaa vaan olla jo lopun alkua, eli tulee kärsimään aknesta koko nuoruusikänsä. Mulla alkoi akne yhdeksän tai kymmenen vuotiaana. Auttaisiko Nivean puhdistus laput, ne sellaiset missä on liima joka sitten kuivuttuaan vetää talia ulos? Tai sitten kasvonaamio joka kuivuttuaan vedetään irti? Mulla on Freeman merkkistä, Cucumber peel-off mask, Cittarista voisi löytyä.

Vierailija
4/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi hoitaa kuin olla hoitamatta, enemmän lapsi siitä kärsii. Saattaa vaan olla jo lopun alkua, eli tulee kärsimään aknesta koko nuoruusikänsä. Mulla alkoi akne yhdeksän tai kymmenen vuotiaana. Auttaisiko Nivean puhdistus laput, ne sellaiset missä on liima joka sitten kuivuttuaan vetää talia ulos? Tai sitten kasvonaamio joka kuivuttuaan vedetään irti? Mulla on Freeman merkkistä, Cucumber peel-off mask, Cittarista voisi löytyä.

Ei auta valkopäihin vaan tämä vetää vaan mustapäät pois kun ne on kovettuneet. Siksi niin moni valittaa että ihan paskoja ei toimi kun niillä on löysää se tali.

Vierailija
5/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli 4 vuotiaalla "finnejä" jaloissa (näppy jossa keltainen keskus) ja oli siis bakteerin aiheuttamia. Käytiin ihosta muutenkin lääkärillä (atooppinen) niin saatiin niihin tollaista kortisoonia missä bakteereita tappava aine mukana ja kahdessa päivässä olivat hävinneet :)

Vierailija
6/7 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli 4 vuotiaalla "finnejä" jaloissa (näppy jossa keltainen keskus) ja oli siis bakteerin aiheuttamia. Käytiin ihosta muutenkin lääkärillä (atooppinen) niin saatiin niihin tollaista kortisoonia missä bakteereita tappava aine mukana ja kahdessa päivässä olivat hävinneet :)

Aha. Nää nyt on selkeesti ainakin meillä mustapäitä ja nenässä.

Mun pojan hiki on myös välillä tuoksahdellut. Pelkään liian aikaista kehitystä pituuskasvunkin vuoksi - lapsen isä on tosi lyhyt. Itelläni mulla on aina ollut tosi huono iho.

T. 2

Vierailija
7/7 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee vieläkin nenästä talia ja tulee pintaan kun käyn suihkussa. Olen ottanut tavaksi suihkun jälkeen vaan raaputella sen kynnellä irti, auttaa se ainakin vähän. Olen siis 38-vuotias nainen, onneksi jo aknesta päässyt, yksittäisiä finnejä nyt tulee joskus. Veemäinen tauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän