Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitienpäivä ilman kuopusta :(

Vierailija
14.05.2017 |

Ex-mieheni kanssa oli tarkoitus lähteä kaupoille eilen yhdessä koko vanhan perheen kesken, mutta mies päättikin lähteä autolle edeltä kuopuksen (3-vuotias tyttäremme) kanssa. Minun ja esikoisen oli tarkoitus liittyä joukkoon hetkeä myöhemmin.

Sitten kävikin niin, että exäni muuttikin mielensä, eikä halunnutkaan meitä mukaan ja pitikin tyttäremme koko illan luonaan ja kun soitin, niin halusi pitää tähän päivään saakka. Tosin tämä päivän osalta hän lupasi, että voisimme viettää yhdessä, vaikka aloinkin olla skeptinen, sillä eilisen osalta hän oli luvannut samoin.

Olipa ankeaa herätä äitienpäivään ilman tytärtä. Ja tuttuun tapaan heistä ei ole kuulunut vielä mitään. Exäni tyyliä olisi kyllä loukata minua tahallaan ja saada mut stressaantuneeksi ja onnettomaksi. Todennäköisesti en kuule heistä mitään, jos en itse ala soitella exälleni ja kysellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on hieman ärsyttävää, kun siis 4-vuotias esikoisemme on "erityislapsi" ja exäni ei halua häntä luokseen juuri lainkaan ja on hirveän stressaantunut ja vihainen esikoiselle pienistäkin jutuista ja pitää syntipukkina kaikkeen. Kuopukselle hän taas ostaa ihan naurettavan kalliita tavaroita, jos tytär nyt sattuu pyytämään jotain kaupassa. Kuopuksen hän myös haluaa luokseen fiilispohjalta vähän väliä. Meillä on sovittu tietyt tapaamispäivät ja kuopuksen osalta exä on ylittänyt ne. Esikoista hän ei haluaisi tavata juuri lainkaan, vaikka esikoisella on vain melko lievää aspergeria.

Vierailija
2/3 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Ehkä odottelen tässä koko päivän, soittavatko ja milloin saisin tyttären taas kotiin. Mutta tylsää käyttää taas koko päivä odotteluun, kun voisi tehdä jotain mukavaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet mahdollistaja.