Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet ostavat vaimoille äitienpäivälahjoja?

Vierailija
14.05.2017 |

En ole ikinä ymmärtänyt tätä. Enkä sitä miksi onnitellaan muita kuin omaa äitiä, onko tähän jokin syy?
Ymmärrän että omaa äitiä ja ehkä jotenkin vielä isoäitiä onnitellaan mutta en muita kyllä. Enkä tulevaisuudessa aio vastaanottaa mieheltä mitään lahjoja ja lapsikin saa antaa vain jos siltä tuntuu, en pakota ketään
T. N24

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan sä et suostu vastaanottamaan myöskään synttärilahjaa muilta kuin sut synnyttäneeltä.

Vierailija
2/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on äitienpäivä eikä mikään oman äidinpäivä. Meillä huikataan onnittelut kaikille tutuille äideille ketä satutaan päivän aikana näkemään. Mun mies on pitänyt äitienpäiväkahvit myös yksinhuoltajakaverillemme. Ihan vaan siksi että on mukava ja ihana mies.

Ankealta kuulostaa nuo sun juttusi ap. Ja on loukkaavaa lahjanantajaa kohtaan jos ei ota lahjaa vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska äitienpäivänä juhlitaan ja onnitellaan äitejä. Jopa sanomalehdissä on etusivuilla "onnea äideille" jne. Äitien juhlapäivä. Mies varmaan arvostaa vaimonsa panosta ja muistaa tätä lahjalla. Kaunis ele.

Vierailija
4/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäivälahjoja en ole ymmärtänyt koska en ole tehnyt mitään ansaitakseni niitä. Jos joku kokee minut tärkeäksi ja haluaa sen ilmaista siten että antaa lahjan niin toki otan sen vastaan mutta en pahastu yhtään vaikka jäisin ilman lahjoja

Vierailija
5/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa. Toiset ovat materiaalin perään ja vaativat vähintään 200 euron lahjoja ihan jokaisella mahdollisella kerralla.

Minusta ajatus on tärkein.

Äitienpäivä kuitenkin on kaikkien äitien juhlapäivä ja minusta ainakin isän kuuluu jotenkin huomioida perheen äitiäkin äitienpäivänä.

Vierailija
6/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska äitienpäivänä juhlitaan ja onnitellaan äitejä. Jopa sanomalehdissä on etusivuilla "onnea äideille" jne. Äitien juhlapäivä. Mies varmaan arvostaa vaimonsa panosta ja muistaa tätä lahjalla. Kaunis ele.

kiitos tämä selvensi 

ap

Vierailija
7/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin minä ostan isänpäivälahjan. Rakkaus, arvostus, hyvän mielen aiheuttaminen toiselle.

Vierailija
8/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieheni lapsen äiti. Siksi.

Vierailija
9/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä juhlitaan äitejä. Heitä onnitellaan ihan yleisesti. Äidit ovat tänään päivänsankareita ja siksi he saavat onnitteluja, kukkia ja lahjoja. Aviomies / lasten isä soveltuu erittäin hyvin lahjan antajaksi, kiitollisena ja arvostavana lastensa äitiä kohtaan.

Vierailija
10/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tuli eilen hakemaan mut ja meidän pojan mun parhaan ystävän luota ja toi kauniin kukkakimpun tälle mun ystävälle, jonka mies vastikää hylkäsi. Hylkäsi myös 2 v lapsen siinä sivussa tai ainakaan mitään kiinnostusta ei ole nähdä, eikä ole lastenvalvojalle jaksanut vastata, että tapaamissopimus tehtäisiin.

Menee ympäri Suomea, eikä ehdotuksista huolimatta ole tullut lasta tapaamaan. Ystäväni on sanonut, että ovet ovat aina avoimet, mutta ei niin ei.

Olin niin ylpeä ja onnellinen mieheni arvostuksesta tätä ystävääni kohtaan <3

Vierailija
11/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpäivälahjoja en ole ymmärtänyt koska en ole tehnyt mitään ansaitakseni niitä. Jos joku kokee minut tärkeäksi ja haluaa sen ilmaista siten että antaa lahjan niin toki otan sen vastaan mutta en pahastu yhtään vaikka jäisin ilman lahjoja

Syntymäpäivänä juhlitaan sitä, että kyseinen henkilö on syntynyt tänne meidän keskuuteen. Siksi juhlitaan esim Manun 15 vuotissynttäriä, kun Manu on 15 vuotta sulostuttanut meidän elämää.

Äitienpäivänä juhlitaan kaikkia äitejä. En ymmärrä mistä kumpuaa ajatus rajata se vain omaan äitiin? Onhan se lapset synnyttänyt vaimokin tehnyt ison työn, joten siksi voi hyvinkin hemmotella.

Vierailija
12/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa lahjan lastensa äidille. Sehän menee just oikein. 

Vierailija
13/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa. Toiset ovat materiaalin perään ja vaativat vähintään 200 euron lahjoja ihan jokaisella mahdollisella kerralla.

Minusta ajatus on tärkein.

Äitienpäivä kuitenkin on kaikkien äitien juhlapäivä ja minusta ainakin isän kuuluu jotenkin huomioida perheen äitiäkin äitienpäivänä.

Äidiltä (vaimolta) vois myös odottaa muutakin kuin kiukuttelua siitä, että taas meni äitienpäivä väärin. Järjestäköön jatkossa ite juhlansa...

Vierailija
14/14 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun äiti/isä ostaa lapsen kaverin synttäreille lahjan vaikka ei itse ole menossa. Eli autetaan lasta tekemään ostos kun ei vielä itse sitä osaa.

Muunlaisia äitien/isänpäivälahjoja en itsekään ymmärrä.