Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen pituus, lyhyempi mies..

Vierailija
14.05.2017 |

Tapasin netissä miehen ja hän tietoisesti valehteli pituutensa, lyhyemmäksi. Tavatessa petyin eniten siihen että hän valehteli. Tyyppi on muuten mukava ja yhteisiäkin asioita tuntuu olevan, mutta tuo valehteleminen vie luottamusta muutenkin häneen. Annanko pakit? Mies on minua vähän lyhyempi. Mutta minua kiinnostaa itseäni isommat äijät.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli pituutensa lyhyemmäksi? 

Erikoinen tilanne. 

Vierailija
2/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hups. Varmaan jokainen tajusi, että äijä kertoi olevansa pidempi kuin olikaan.. sori sori..

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan tosta vähän sellainen fiilis, että missä muussa asiassa on epärehellinen...

Vierailija
4/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mies ollut päätä lyhyempi. Sekin on käynyt, siksi pituus mainittu profiilissani. Lyhyempi kyllä oli. Kertoi olevansa 2cm pidempi kuin mä.

Ap

Vierailija
5/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelen että jos on sinut itsensä kanssa ei tarvii valehdella. Siksi varmasti prinssi on vielä jossain muualla...

Ap

Vierailija
6/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ottanut asian esille? Toisaalta ymmärrän, mies ajatteli ettei pääse muuten treffeille ja että asia ei ehkä haittaakaan kun tutustutte paremmin.

Itsekin tykkään pidemmistä miehistä. Olen kuitenkin ollut suhteessa jossa mies oli hieman lyhyempi (suhteen alussa ajattelin kokonaisuutta koska mies oli muuten hyvä) ja pakko myöntää että pituus häiritsi alusta loppuun... Ei kuitenkaan erottu siitä syystä. Ehkä sitten olen pinnallinen.

Vierailija
7/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin lyhyenä miehenä mielipiteeni on se, että tuo valehtelu on huono merkki. Pituus on vielä sellainen asia, että siitä valehtelusta jää vielä heti kiinni. Kai hän arveli, ettei pääse treffeille lainkaan, jos on rehellinen, mutta sellainenkin toiminta on vähän lapsellista. Se pitää vain hyväksyä, ettei ketä tahansa voi saada. Lyhyys tuntuu olevan monille naisille turn-off, mutta löytyy niitäkin, joille se ei ole. Rehellisyys maan perii. Päästä tuo tyyppi takaisin luontoon kasvamaan henkisesti.

Vierailija
8/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei pituusero haittaa. En sanonut valehtelusta. Hän sanoi tavatessamme että pelkäsi että treffit ei onnistu kun netissä keskustelimme että hän ei ole 180+. Minusta vaan tuntuu että tarviin isomman äijän. Vaikka monta yhdistävää asiaa on, niin onko pituus kuitenkin se erottava tekijä. Olen siis näköjään näin pinnallinen. Ap

Vierailija
9/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin netissä miehen ja hän tietoisesti valehteli pituutensa, lyhyemmäksi. Tavatessa petyin eniten siihen että hän valehteli. Tyyppi on muuten mukava ja yhteisiäkin asioita tuntuu olevan, mutta tuo valehteleminen vie luottamusta muutenkin häneen. Annanko pakit? Mies on minua vähän lyhyempi. Mutta minua kiinnostaa itseäni isommat äijät.

Jos pituus on itsellesi tärkeä asia, kannattaa tiedostaa jo alussa - ettei sitten harmita, kun siippa tanssii häävalssia kanssasi korkokengissä...

Vierailija
10/10 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro8! Hyvät kommentit!

Ap