Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni oli kasvatettu kotona siihen, että kaikki vika on aina muualla kuin itsessä.

Vierailija
13.05.2017 |

Miten ihminen, joka ei näe omassa toiminnassaan mitään vikaa, voi onnistua kenenkään kanssa suhteessa? Exä vielä sai äidiltään oppia miten manipuloidaan, huijataan ja petetään ihmisiä. Aina vika on muualla kuin itsessä. Hieno perintö.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mitä tähän nyt pitäis sanoa...

Vierailija
4/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi sanoa sitä, mitä kommentissä kysytään. Eli onko sellaisella ihmisellä mahdollisuuksia onnistua kenenkään kanssa suhteessa, jos on kasvatettu siihen, että kaikki vika löytyy aina muualta kuin itsestä?

Vierailija
5/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että se oli retorinen kysymys. Eiks toi nyt ole itsestään selvää?

Vierailija
6/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenessä se vika sitten on jollei toisissa?Mullakin on ystävä, joka sanoi opettaneensa lapselleen, että mitä röyhkeämpi sitä vähemmän ihmiset kehtaavat kieltää mitään.Kaikki mulle heti nyt.

Vierailija
7/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli ihan mun exä mieleen. Osasi tosin esittää pahoillaan olevaa ja pyytää anteeksi. Se tosin tarkoitti sitä että anteeksi olisi myös pitänyt osata antaa hänen haluamallaan tavalla,

Enpä tiedä onko hänellä minkäänlaisia mahdollisuuksia onnistua kenenkään kanssa, eikä se itseasiassa hirveästi kiinnosta. Toki toivoisin että jonanin päivänä hän pystyisi katsomaan peiliin ja tajuamaan ettei se mene siitä rikki, vaikka trakaisin katsoisi kuinka hirvittävä ihminen tahansa takaisin...

Vierailija
8/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli ihan mun exä mieleen. Osasi tosin esittää pahoillaan olevaa ja pyytää anteeksi. Se tosin tarkoitti sitä että anteeksi olisi myös pitänyt osata antaa hänen haluamallaan tavalla,

Enpä tiedä onko hänellä minkäänlaisia mahdollisuuksia onnistua kenenkään kanssa, eikä se itseasiassa hirveästi kiinnosta. Toki toivoisin että jonanin päivänä hän pystyisi katsomaan peiliin ja tajuamaan ettei se mene siitä rikki, vaikka trakaisin katsoisi kuinka hirvittävä ihminen tahansa takaisin...

Joo, se oli myös, että anteeksi osasi vain pyytää siksi, että pääsi pois ikävästä tilanteesta. Mutta seuravan kerran teki samalla tavalla uudestaan, joten mitään sen syvempää merkitystä sillä ei ollut. Suurin osa ihmisistä kai pystyy oppimaan virheistään?

Vierailija
9/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sun ex mun nykyinen? Menikö teillä poikki 28v sitten?

Vierailija
10/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Tiedäthän sen jo, AP.

Vierailija
11/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä aloitus?

Vierailija
12/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taasko tämä aloitus?

Milloin oli edellinen?

Vierailija
13/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, milloin oli edellinen aloitus? T: ap

Vierailija
14/14 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketähän siitä syyttäisi että on ollut kimpassa tuollaisen ihmisen kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi