Antti Holma dissaa kaikki syöpään sairastuneet ihmiset sanomalla, ettei ymmärrä "syöpätaistelu"- käsitettä.
Yksi luomi poistettiin ja mies luulee olevansa voittamaton....
Kommentit (14)
Eikö se Lontoo ollutkaan paratiisi?
Se on sitä "taistelua", kun ei tee itse mitään muuta kuin jeesustelee, kerää huomiota ja sympatiapisteitä samalla kun lääketieteen ammattilaiset tekevät kaiken duunin.
Ei se sitä noin tarkottanu. Vaan niin ettei se pelkästään taistelusta ole kiinni jos hoidot tehoaa tai ei tehoa.
En minäkään ymmärrä syöpätaistelua. Äitini kuoli hiljattain erittäin nopeaan js aggrrssiiviseen syöpään eikä jaksanut taistella.
Syövän eteneminen ei ole tahtomalla estettävissä.
Antilla on syöpä, ei hän dissaa muuta kuin idioottimaista puhetta. Kuten teen itsekin.
Antti ei vihaa suomea vaan somen sosiopaatteja, kuten muutkin fiksut.
No, voi voi taas kun ei yhtään ymmärretä mitä lukee.
Ihan päin vastoin Antti sanoo, kaikki ei parane vaikka kuinka "taistelisi".
Kaikki ilmainen ja maksuton näyttää Holmalle kelpaavan, mutta muuten Suomi on kuulemma paska maa. Rusinat pullasta.
Olen ihan varma että Holma on SDP:n listoilla ens vaaleissa.
Eikun nyt pitää loukkaantua ihan hirveesti. Miten saatais Jari Tervo tai Umaaya liitettyä tähän?
Vierailija kirjoitti:
Se on sitä "taistelua", kun ei tee itse mitään muuta kuin jeesustelee, kerää huomiota ja sympatiapisteitä samalla kun lääketieteen ammattilaiset tekevät kaiken duunin.
Voi olla taistelua jaksaa käydä syöpähoidoissa harva se viikko vielä pitkään leikkauksen jälkeen.
Olen Antin kans samoilla linjoilla.
Minulla on ollut syöpä ja ilman lääketiedettä ja huippulääkäreitä olisi ollut ihan sama olisiko taistellut vai ei kuolema olisi korjannut.
Eihän sydänvikaisellekkaan toitoteta,että taistele niin kyllä se paranee niin miksi syöpä muka voitetaan hurjan taistelun tuloksena.
Vierailija kirjoitti:
Eikun nyt pitää loukkaantua ihan hirveesti. Miten saatais Jari Tervo tai Umaaya liitettyä tähän?
Jospa nekin tajuaisivat lähteä pois valittamasta? Eikun joo, toinen lähti jo.
Sivukommenttina, syöpä on lääketehtaille miljardien bisnes, luuleeko joku ihan tosissaan, että lääketehtaat edes haluaa keksiä lääkkeen joka syövän lopullisesti parantaa? Elämänlaatua parantavia ja syöpää hillitseviä lääkkeitä varmasti keksitään, mutta täysin parantavaa lääkettä ei edes haluta tehdä.
Ap on niitä, jotka täällä jatkuvasti julistaa, että masennus on asennekysymys ja paraneminen ihan vain kiinni sairastajan asenteesta? Syöpäkin siis voitetaan, kun oikein taistellaan?
Tuli ilmeisesti ihanasta ja suvaitsevasta Lontoosta takaisin vihaamaansa Suomeen poistattamaan luomen??
Koska ilmainen terveydenhuolto.