Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällä palstalla on tosi masentava vaikutus

Vierailija
13.05.2017 |

Kun on sairastellut suurimman osan elämästään eikä ole vielä 35-vuotiaana saavuttanut yhtään mitään, ei edes niitä lapsia ja on jo palstan mukaan mummoikäinenkin, niin tuntuu että olisi sama vetää itsensä hirteen.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 Sentään valitsit provolle uuden aiheen.

Vierailija
2/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ite samassa tilanteessa sitten aattelin fuck it ja liityin trolleihin. Join us!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vauvapalsta onkin varmaan parasta terapiaa lapsettomalle mummoikäiselle.

0/5

Vierailija
4/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä palsta todellakin vaikuttaa mielialaan negatiivisesti. Ja silti en osaa pysyä poissa. Hitto.

Vierailija
5/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus ei ole kuulkaa edes provo.

-AP

Vierailija
6/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus pitänyt usean kuukauden taukoja palstasta ja huomannut miten paljon parempi mieliala on silloin. Kuitenkin aina vajoan takaisin tähän peräpukamien täyttämään avohoitolaan. Voisikohan ylläpito kehitttää palstaa niin, että kaikki moska suodattuisi pois? Voisi valita mistä aiheista näkee aloitukset ja suurin osa pas*asta jäisi pois. Onhan täällä välillä mukavaakin keskustelua, mutta valitettavan usein senkin onnistuu joku jankkaaja pilaamaan.

Vierailija
7/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja peräpukamat mainitsin siksi, että erehdyin avaamaan palstan aamulla ja täällä oli ekat kaksi sivua täynnä jonkun mielenterveyshäiriöisen trollin nostamia tai aloittamia peräpukamaketjuja. -6

Vierailija
8/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton mummoikäinen ja viihdyn täällä hyvin.

Vierailija
9/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perä pukamat voi hirttää!!!

Vierailija
10/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tää palsta suljettaisiin.

Vierailija
11/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla on vuodesta toiseen sama ikävän miesvihamielinen ilmapiiri.

Vierailija
12/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat harrastamaan liikuntaa, vaikka uimaan tai lenkille. Ja puhelimen jätät kotiin. Siitä se lähtee, vieroittuminen. Luonnossa oleilu auttaa someriippuvaisuuteen. Kun ilmat lämpenee, ei tee mielikään olla niin paljon ruudun ääressä, vai mitä? Pystytkö liikkumaan, ellet ole niin sairas?

Vierailija
13/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen helvetin vihainen sille ettei tätä palstaa ollut 20 vuotta sitten. Siksi että tätä luettuani olisin ajoissa tajunnut olla menemättä naisen kanssa saman katon alle.

Se ymmärryksen määrä mikä täältä on tullut, suorastaan korreloi henkkoht misogyniani kasvun kanssa.

Vierailija
14/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus pitänyt usean kuukauden taukoja palstasta ja huomannut miten paljon parempi mieliala on silloin. Kuitenkin aina vajoan takaisin tähän peräpukamien täyttämään avohoitolaan. Voisikohan ylläpito kehitttää palstaa niin, että kaikki moska suodattuisi pois? Voisi valita mistä aiheista näkee aloitukset ja suurin osa pas*asta jäisi pois. Onhan täällä välillä mukavaakin keskustelua, mutta valitettavan usein senkin onnistuu joku jankkaaja pilaamaan.

Mä oon jo pitkään kaivannut sellaista toimintoa, jolla voisi piilottaa sellaiset ketjut/viestit, joita ei halua lukea. Elämä helpottuisi huomattavasti kun saisi kaikki trollit piiloon. 

Vierailija
15/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstalla on vuodesta toiseen sama ikävän miesvihamielinen ilmapiiri.

Siis ei todellakaan mies- vaan ennenkaikkea nais- ja äitivihamielinen. En tiennyt olevani tyyliin yhteiskunnan vihatuin ja vähäpätöisin olento ennen kuin edehdyin tätä vauvapalstaa lukemaan.

Vierailija
16/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin paijata sun tissejä, ap.

- komia hopiakettu

Vierailija
17/17 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vika ei ole moskassa vaan sun uteliaisuudessa. Kun näet aloituksen anaalipanosta sun on pakko klikata sitä, koska olet utelias, haluat nähdä, kokea ja tuntea ehkä jopa sen anaalipanon joku päivä ahhh...

Sä ehkä avaatkin kaikki pa*ska-aloituksetkin, mutta minä en. Kyllä ihan otsikon näkeminen riittää monesti latistamaan fiiliksen. Täällä kun ei edes ole mitenkään harvinaista että sekopäät floodaavat palstan täyteen skitsojuttujaan. Sen lisäksi että suuri osa aloituksista on täysin infantiilitasolla, täällä on myös oikeasti sairaita ja oksettavia häiriintyneiden ihmisten tekemiä aloituksia eikä niiden otsikoiden näkemiseltä voi välttyä ellei pysy palstalta pois kokonaan.  -6